يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱

واکنش حماس و جهاد اسلامی به اظهارات درباره حمله با بمب اتمی به غزه

يکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب: 857434
جنبش جهاد اسلامی و حماس اظهارات وزیر تندرویِ صهیونیست مبنی بر احتمال استفاده از بمب هسته‌ای در نوار غزه را محکوم کرده و آن را نشان از تروریسم این رژیم علیه ملت فلسطین ارزیابی کردند.
واکنش حماس به حمله با بمب اتمی به غزه
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، جنبش جهاد اسلامی در واکنش به اظهارات آمیخای الیاهو، وزیر میراث رژیم صهیونیستی  اعلام کرد: اسرائیل به تدریج آنچه را الیاهو گفت انجام می‌دهد.

طبق گزارش شبکه الجزیره، در بیانیه جنبش جهاد اسلامی امده است: همه شواهد میزان جنایت و هولوکاست رژیم اشغالگر در غزه را نشان می‌دهد.

جنبش حماس نیز در این باره تاکید کرد: اظهارات یکی از وزرای رژیم اشغالگر درباره احتمال پرتاب بمب هسته‌ای به غزه نشان دهنده تروریسم دولت اسرائیل علیه ملت ماست.

پیش از این وزیر میراث رژیم صهیونیستی گفته بود که یکی از گزینه‌های پیش روی ارتش اشغالگر اسرائیل در غزه، انداختن بمب اتمی در نوار غزه است.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به این اظهارات الیاهو، حضور وی در نشست کابینه را تا اطلاع ثانوی تعلیق کرد.
https://jahannews.com/vdcipyav5t1aw52.cbct.html
jahannews.com/vdcipyav5t1aw52.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
اين الياهو هياهو به پا كرده اگر اقدام كند اول خودش به درك واصل ميشه قپي اومده