شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰
۲

دستگیری ۴ قمه‌کش خیابان اندرزگو

يکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب: 857384
معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری چهار شرور عامل شرارت در خیابان اندرزگو در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد.
دستگیری ۴ قمه‌کش خیابان اندرزگو
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سرهنگ سعید راستی؛ معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ اظهار کرد: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی حاوی شرارت و قمه‌کشی چهار  شرور در خیابان اندرزگو تهران در شب جمعه مورخ 1402/8/12 بلافاصله موضوع در دستور کار معاونت عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ قرار گرفت.

وی افزود: با بهره‌گیری از اطلاعات به دست آمده از تصاویر منتشره و همچنین شاهدان، در کمتر از 24 ساعت هویت چهار عامل نزاع، درگیری و قدرت‌نمایی با سلاح سرد شناسایی شدند.

سرهنگ راستی بیان کرد: با شناسایی دقیق متهمین، مخفیگاه هر چهار متهم در مناطق مختلف تهران شناسایی و در بامداد یکشنبه مورخه 14 آبان ماه 1402 دستگیر شدند.

معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ گفت: متهمین در اعترافات اولیه صراحتاً به مشارکت در قدرت‌نمایی در خیابان شهید اندرزگو اعتراف کرده؛ پرونده اولیه در خصوص جرایم ارتکابی متهمین تشکیل و هر چهار متهم در اختیار مرجع قضایی قرار داده شدند.
https://jahannews.com/vdcc4mq402bqp18.ala2.html
jahannews.com/vdcc4mq402bqp18.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این انگلهای لجن به دردنخور را باید طوری ادبشون کرد که بعد از آزاد شدن از زندان , حتی دیگه اسم خودشون را هم به کلی فراموش کنند.
Iran, Islamic Republic of
ولی متأسفانه هیچوقت چنین اتفاقی نیفتاده است.