يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

سارق ۵۰ زن در تهران روانه زندان شد

شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 856320
پلیس تهران مردی 40 ساله را به اتهام آزار و اذیت 35 زن پس از جذب آنها به خانه خود با پیشنهادهای شغلی دروغین مانند خدمات پرستاری و نظافت دستگیر کرد.
سارق ۵۰ زن در تهران روانه زندان شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، گفته کارآگاه علی ولی پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ، مردی 40 ساله با اعلام آمادگی در یکی از سایت های اینترنتی برای سفارش آگهی پرستاری از سالمندان، کودکان و نوجوانان دستگیر شد. ، یا در خانه کار کنید و خانه را تمیز کنید. متهم از طریق آگهی کاریابی در فضای مجازی با زنان و دختران تماس می گرفت و مدعی می شد برای نظافت منزل به پرستار یا کارگر نیاز دارد. سپس با حضور در محل با تهدید چاقو آنها را مورد آزار و اذیت قرار داد.

متهم پیش از این به 30 مورد آزار و اذیت زنان اعتراف کرده بود اما در آخرین بازجویی ها به 50 مورد آزار و اذیت زنان اعتراف کرد که از این تعداد تاکنون 35 مورد شناسایی شده است. 15 نفر از آنها برای ثبت شکایت به پلیس آگاهی مراجعه کرده اند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ نسبت به استفاده از شرکت ها یا مؤسسات معتبر مرتبط برای استخدام تحت عنوان پرستار یا نیروی خدماتی و همچنین برای دریافت خدمات یا جذب نیروی کار به عنوان عدم پرداخت بخشی از هزینه ها هشدار داد. حقوق و دستمزد کارکنان این شرکت ها ممکن است افراد جویای کار را به درج آگهی در فضای مجازی با پیامدهای منفی سوق دهد.

برای جلوگیری از چنین مواردی، توصیه‌های امنیتی تحت عنوان «خطرات قبل از همکاری» به مخاطبان نمایش داده می‌شود که شامل تشریح روش‌های رایج کلاهبرداری، روش‌های رایج آزار و اذیت، گزارش مشکلات و شناسایی علائم مشکوک یک سایت است.
https://jahannews.com/vdcb50bwgrhbsfp.uiur.html
jahannews.com/vdcb50bwgrhbsfp.uiur.html
برچسب ها: سارق تهران زندان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *