دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۷

نخستین سالگرد شهادت آرمان علی‌وردی در تهران برگزار می‌شود

سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب: 855824
در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای پایتخت، روز پنجشنبه ۴ آبان، نخستین سالگرد شهادت آرمان علی‌وردی در تهران برگزار می‌شود.
نخستین سالگرد شهادت آرمان علی‌وردی
به گزارش جهان نيوز، در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای پایتخت، نخستین مراسم یادبود شهید آرمان علی وردی که در اغتشاشات پاییز سال گذشته توسط آشوبگران به شهادت رسید، روز پنجشنبه ۴ آبان ماه در حسینیه حضرت فاطمه(س) سپاه تهران بزرگ برگزار می‌شود. 

مسئولان لشکری، کشوری، خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، بسجییان پایتخت و... در این مراسم حضور خواهند یافت تا بار دیگر یاد این شهید والا مقام را گرامی بدارند.
 
گفتنی است آرمان علی‌وردی طلبه ۲۱ ساله حوزه علمیه آیت‌الله مجتهدی و بسیجی یگان امنیتی امام رضا (ع)، ساکن محله شهران تهران بود که در مأموریت‌های بسیج برای مقابله با ناآرامی‌ها و اغتشاشات حضور داشت.

شهید علی‌وردی در اغتشاشات روز چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ در شهرک اکباتان، از سوی عده‌ای ربوده شد و بعد از بستن وی و ضرب‌وشتم شدید با ضربات متعدد چاقو، وی را کنار خیابان رها کردند و بعد از چند ساعت توسط بسیجیان پیدا شد؛ وی سپس به بیمارستان بقیةالله(عج) منتقل شد اما به‌دلیل شدت خون‌ریزی، روز جمعه ۶ آبان جان خود را از دست داده و به شهادت رسید.
https://jahannews.com/vdcj8ieoxuqeioz.fsfu.html
jahannews.com/vdcj8ieoxuqeioz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
روحت شاد ای شهید سعید
محمد
Iran, Islamic Republic of
ما اهالی شهرک اکباتان از کفتار های ناشناسیکه اومدن در شهرک و آرمان عزیز رو شهید کردند اعلان برائت میکنیم دشمن در تبلیغات باتحریف اکباتان رو پایگاه خودش معرفی میکنه در صورتیکه اهالی شریف این شهرک به جز معدودی همراهی نکردند
Iran, Islamic Republic of
خدا می‌داند که وقتی پرده غیب برای همه کنار رفت و موقع حساب و کتاب الهی رسید، امثال آرمان عزیز پیش خدا چقدر عزیزند و قاتلین، حامیان قاتلین و حتی راضی بودن‌های قلبی به شهادت این شهید عزیز، چقدر در نزد خدا ذلیل و تا ابد شقی خواهند بود
بچه فلاح
Iran, Islamic Republic of
آرمان عزیز
حکایتت یه روضه مسلم بود
به یاد انگشت و انگشتر مولایمان
انگشترت خیلی دلهایمان را سوزاند
مطمئن باش خون تو هرگز پایمال نخواهد شد
شادی روح پاکت فاتحه ای قرائت میکنیم
تو هم یاد ما باش
Iran, Islamic Republic of
باید شهید بود تا شهید شد . باید شهید زندگی کنی تا شهید بروی. آرمان عزیزم آرمان خوبم... از روز که رفتی مهرت به دلم افتاده بارها و بارها به خاطر مظلومیتت گریستم و لحظه شهادتت را تصور کردم. کاش دست من را هم بگیری ...
Iran, Islamic Republic of
السلام علیک یا اباعبدالله الحسین
و سلام و درود خداوند تبارک و تعالی و جمیع اولیاء و انبیاء الهی بر روح مطهر حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و یاران باوفایش و این شهید عزیز و سعید و والامقام شهید آرمان علی وردی
و لعنت ابدی خداوند بر قانلانشان
MAHMUDI
Iran, Islamic Republic of
عجب حکایتی دارد شهادت...