پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰
۲

پایان وحشت آفرینی شرور مسلح در آمل،ماجرای تیراندازی از نیسان آبی!

سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۳۰
کد مطلب: 854801
شرور مسلح که سوار بر نیسان آبی و با تیراندازی موجب سلب آسایش شهروندان در آمل شده بوده، دستگیر شد.
پایان وحشت آفرینی شرور مسلح
به گزارش جهان نيوز به نقل از همشهری آنلاین، فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: به دنبال کسب خبری مبنی بر اینکه یکی از اراذل و اوباش با یک خودروی نیسان آبی و تیراندازی و درگیری در شهرستان آمل، موجب سلب آسایش شهروندان شده بود، ماموران بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
 
سرهنگ علی داداش تبار افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و با هماهنگی مرجع قضائی طی یک عملیات منسجم این شرور مسلح و همدستش را در کمتر از ۱۲ ساعت در مخفیگاهش در شهرستان بهشهر دستگیر کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه اسلحه کشف و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی دادند.

سرهنگ داداش تبار با بیان این که، پلیس با پوشش اطلاعاتی کامل و حضور به موقع خود در محل حادثه به هیچ عنوان اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش و هنجار شکنان را نخواهد داد، افزود: امنیت مردم خط قرمز ما بوده و پلیس اجازه عرض اندام به هنجارشکنان نخواهد داد و برابر قانون با آن‌ها برخورد خواهد کرد.
https://jahannews.com/vdcdzo0jfyt0kj6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdzo0jfyt0kj6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
اگر برابر قانون با گرانفروشان و محتكران برخورد شود خرج و دخل مردم هماهنگي داشته باشد معضل هنجارشكنان و اراذل و اوباش خودبخود حل ميشه اين هنجارشكني بخاطر بيكاري و گراني است كه موجبات عصيان برخي ها را با هنجار هاي عمومي بر مي انگيزد و به سيم آخر مي زنند
Iran, Islamic Republic of
آدمهای خبیث و بداخلاق هر چی شکمشان پرتر میشه سرکشی و طغیانشان بیشتر میشه .