يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

اسپانیا: نتانیاهو به‌ عنوان جنایتکار باید مجازات شود

دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب: 854786
وزیر حقوق اجتماعی اسپانیا، گفت: بنیامین نتانیاهو باید به اتهام ارتکاب جنایت جنگی در غزه در دادگاه کیفری بین‌المللی محاکمه شود.
اسپانیا: نتانیاهو به‌ عنوان جنایتکار باید مجازات شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، وزیر حقوق اجتماعی اسپانیا یکشنبه شب خواستار محاکمه نتانیاهو برای ارتکاب جنایت جنگی شد.

وی گفت: بنیامین نتانیاهو باید به اتهام ارتکاب جنایت جنگی در غزه در دادگاه کیفری بین‌المللی محاکمه شود.

وی افزود: مردم غزه با حمایت اروپا و آمریکا در معرض نسل کشی قرار گرفته‌اند.

در همین راستا، "حسام زملط" سفیر فلسطین در انگلیس حمایت نظامی غرب از رژیم صهیونیستی را که منجر به شهادت میلیون‌ها فلسطینی طی هفت دهه گذشته شده است، مصداق بارز تروریسم نامید.

سفیر فلسطین در ادامه گفت‌وگو با بی‌بی‌سی گفت: اجازه دهید در باب تروریسم بحث کنیم، وقتی شما جنگنده‌های خود را در اختیار اسرائیل قرار می‌دهید تا غزه را بمباران کند، ساختمان‌های مسکونی را هدف قرار دهد، زنان و کودکان را به قتل برساند و خانواده‌های فلسطینی را با خاک یکسان کند، این مصداق دقیق تروریسم است.

وی یادآور شد: هنگامی که ما پرونده اسرائیل را به دیوان بین‌المللی دادگستری ارجاع می‌دهیم تا جنایات این رژیم آشکار شود، این انگلیس است که علیه ما رای می‌دهد و آمریکا هم اقدام ما را وتو می‌کند. بنابراین این غرب است که برای حفاظت از اسرائیل، فراقانونی رفتار می‌کند و تا زمانی که این مصونیت‌ها ادامه دارد متاسفانه شاهد افزایش آمار قربانیان فلسطینی خواهیم بود.
https://jahannews.com/vdcfcjdcvw6dtea.igiw.html
jahannews.com/vdcfcjdcvw6dtea.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *