دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
دفتر آیت‌الله سیستانی:

بیانیه آیت‌الله سیستانی درباره حملات رژیم صهیونیستی به غزه

چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۷
کد مطلب: 854214
دفتر آیت‌الله سیستانی طی بیانیه‌ای درباره جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی می‌خواهد شسکت بزرگ خود در درگیری اخیر را با انتقام از مردم غزه جبران کند.
بیانیه آیت‌الله سیستانی درباره حملات رژیم صهیونیستی به غزه
به گزارش جهان نيوز، دفتر آیت‌الله «سید علی سیستانی» مرجع عالی قدر شیعیان عراق شامگاه چهارشنبه درباره بمباران ادامه دار نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.

در بیانیه دفتر آیت‌الله سیستانی آمده است: «ارتش اشغالگر اخیرا محاصره‌ای خفه کننده علیه نوار غزه اعمال کرده که شامل منع آب، غدا، دارو و سایر ضروریات زندگی است که بیشترین آسیب را به مردم عادی وارد می‌کند».

در این بیانیه آمده است: «ارتش اشغالگر می‌خواهد از مردم غزه انتقام بگیرد و شکست بزرگ خود در درگیری اخیر را با جبران کند و این رویدادها در برابر دیدگان تمام دنیا روی می‌دهد و هیچ مانع و بازدارنده‌ای نیز در برابر آن وجود ندارد بلکه کسانی هستند که از این اقدامات جنایتکارانه حمایت کرده و به بهانه دفاع از خود، آن را توجیه می‌کنند».

در بیانیه دفتر آیت‌الله سیستانی تاکید شده است: «تمام مردم جهان را فرا می‌خوانیم تا در برابر این وحشیگری وحشتناک ایستاده و مانع از اجرای نقشه‌ نیروهای اشغالگر برای آسیب زدن بیشتر به مردم مظلوم فلسطین شوند».

در این بیانیه آمده است: «پایان دادن به تراژدی هفت دهه ملت فلسطین با احقاق حقوق مشروع و پایان اشغالگری سرزمین‌های غصب شده آنها، تنها راه برقراری امنیت و آرامش در این منطقه است».
https://jahannews.com/vdcb8abwarhbs5p.uiur.html
jahannews.com/vdcb8abwarhbs5p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *