شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۲

موضع‌گیری عبدالحمید به‌نفع کودک‌کش‌ها!

سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب: 854074
مولوی عبدالحمید بعد از قریب ۳ روز از عملیات طوفان‌الاقصی به این مسئله واکنش نشان داد؛ موضعی نه در حمایت از حق دفاع مشروع فلسطینیان و یا محکوم کردن جنایات اسرائیل، بلکه می‌توان آن را در حمایت از اسرائیل دانست.
موضع‌گیری عبدالحمید به‌نفع کودک‌کش‌ها!
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی بعد از قریب 3 روز از عملیات طوفان‌الاقصی، شب گذشته در توئیتی به این مسئله واکنش نشان داد.

موضع امام جماعت مسجد مکی نه در حمایت از حق دفاع مشروع فلسطینیان و یا محکوم کردن جنایات اسرائیل، بلکه به‌نحوی می‌توان آن را در حمایت از رژیم اشغالگر دانست.

عبدالحمید در شبکه‌های اجتماعی نوشت: درگیری اخیر اسرائیل و فلسطینیان باعث تلفات سنگین انسانی مخصوصاً در میان غیرنظامیان شده است. جامعه جهانی به وظیفه خود برای توقف فوری این درگیری و پایان دادن به منازعه طولانی‌ طرفین و حل‌وفصل عادلانه این قضیه که تضمین‌کننده حقوق مسلّم و امنیت پایدار باشد، عمل کند.

وسط ایستادن عبدالحمید در مسئله‌ای که کاملاً انسانی و اسلامی است، نشان می‌دهد که او در این مسئله هم مانند برخی دیگر از مواضع قبلی و فتواهای سابق خود دچار چرخش شده است.

امام جماعت مسجد مکی زاهدان که در زمان اغتشاشات سال گذشته هر هفته در خطبه‌های نماز جمعه تلاش می‌کرد در راستای اخلال در امنیت آنجا صحبت کند، چندین‌بار با دفاع از طرح دوکشوری، خواستار صلح میان اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها شده بود.
https://jahannews.com/vdcfejdcjw6dtxa.igiw.html
jahannews.com/vdcfejdcjw6dtxa.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *