دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

خودروی وارداتی ‌ملی‌پوشان‌ فوتبال به بندر بوشهر رسید/ ۱۳ خودرو ترخیص شد

سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب: 854045
مدیرکل گمرک بوشهر با اشاره به صدور مجوز واردات خودروی خارجی ملی‌پوشان فوتبال ایران گفت: در این راستا برای واردات ۳۲ خودروی خارجی مجوز صادر شده است و تاکنون ۱۳ دستگاه خودروی آن از گمرک بوشهر ترخیص شده است.
خودروهای فوتبالیست‌ها به بندر بوشهر رسید
به گزارش جهان نيوز، علی سلیمانی مدیرکل گمرک بوشهر در گفت‌وگو با تسنیم با بیان اینکه 14 گمرک در استان فعال است، اظهار داشت: بیش از 85 درصد کالاهای صادراتی استان بوشهر از طریق گمرک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی در عسلویه انجام می‌شود.

وی با اشاره به صدور مجوز واردات خودرو از گمرک بندر دیّر، افزود: اکنون 4 گمرک بوشهر، کنگان، گناوه و دیّر دارای مجوز ترخیص خودروی خارجی هستند.

مدیرکل گمرک بوشهر با اشاره به صدور مجوز واردات خودروی خارجی ملی‌پوشان فوتبال ایران گفت با توجه به مجوز یادشده بازیکنان تیم ملی با پرداخت تمام عوارض و ‌حقوق گمرکی می‌توانند نسبت به واردات خودرو و ترخیص آن اقدام کنند.

سلیمانی با ابراز اینکه مجوز واردات خودرو و ترخیص آن از گمرک ویژه بازیکنان تیم ملی فوتبال صادر شده است اضافه کرد: 32 مجوز برای بازیکنان تیم ملی فوتبال برای واردات خودروی خارجی صادر شده است که تاکنون 21 خودرو وارد گمرک بوشهر شده است.

وی اعلام کرد: 8 خودروی آن در مرحله تشریفات گمرکی قرار دارد و تاکنون 13 دستگاه خودروی آن از گمرک بوشهر ترخیص شده است.

مدیرکل گمرک بوشهر گفت: از مجموع 32 مجوز واردات خودروی خارجی ویژه بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران 11 خودروی آن وارد نشده است.
https://jahannews.com/vdcdoo0jkyt0kz6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdoo0jkyt0kz6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نوش جانشان ، با تلاشهای وافر اینها در کسب در؟؟آمد بیشتر ما قهرمان المپیک و آسیا و جام جهانی و باشگاه های آسیا و حتی بیشترین هواشی را داریم