شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

مرد شرور ناخواسته دست به جنایت زد

يکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب: 853754
«به خاطر شکستن آینه موتورم با مقتول درگیر شدم و ناخواسته جانش را گرفتم.» این اعترافات مرد شروری است که ۴۸ ساعت پس از ارتکاب جنایت دستگیر شد.
مرد شرور ناخواسته دست به جنایت زد
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، شامگاه چهارشنبه دوازدهم مهر به قاضی امیرحسین علیمردان بازپرس جنایی تهران خبر رسید که پسری جوان با ضربات چاقو به قتل رسیده است. عامل جنایت نیز بچه محل مقتول بود و بررسی‌ها نشان می‌داد که آن‌ها از مدتی قبل با هم دچار اختلاف شده و بر سر مسائل مختلف کل کل می‌کردند. آنطور که دوستانشان می‌گفتند، آن‌ها با انتشار عکس‌های خاص از خودشان در فضای مجازی، برای دیگری کری می‌خواندند تا اینکه چند روز پیش در خیابان، آینه موتورهایشان اتفاقی با هم برخورد کرد و بر سر همین مساله با هم درگیر شدند. این پایان ماجرا نبود چرا که ۲۴ ساعت بعد یعنی روز حادثه، بار دیگر با هم درگیر شدند که این بار دعوای آن‌ها پایان خوشی نداشت و به جنایت ختم شد.

تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهم به قتل سرانجام به شناسایی مخفیگاه وی منجر شد و او شامگاه جمعه درحالیکه در خانه دوستش مخفی شده بود به دام ماموران افتاد.

وی در بازجویی‌ها گفت: من از نوجوانی، فردی شرور بودم و مدام به دلیل مسائل جزیی دعوا راه می‌انداختم. به خاطر همین دعواهایم بود که ۲۰ بار به زندان افتادم. گاهی اوقات این درگیری‌ها به قدری بالا می‌گرفت که مجبور به پرداخت دیه می‌شدم.

او ادامه داد: با مقتول کل کل و کری خوانی داشتم، اما در این حد نبود که راضی به مرگش باشم و بخواهم او را به قتل برسانم. شب حادثه موتورم را نزدیک باشگاه پارک کرده بودم و زمانی که به سراغش رفتم، متوجه شدم آیینه اش شکسته شده است.

پیگیری که کردم، اینطور به من گفتند که مقتول باعث شکستن آینه موتورم شده است.

آن شب سر همین مساله دعوایمان شد و ناخواسته با چاقو چند ضربه به او زدم.

وی گفت: نیم ساعت بعد از درگیری بود که از طریق دوستانم متوجه شدم مقتول جان باخته است. با شنیدن این خبر تلخ به شدت ترسیدم و در خانه یکی از دوستانم مخفی شدم، اما در نهایت پلیس متوجه مخفیگاهم شد و دستگیر شدم.

متهم جوان در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفته و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.
https://jahannews.com/vdcjiteoxuqeiaz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjiteoxuqeiaz.fsfu.html
برچسب ها: جنایی مقتول قتل
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *