يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۶

بازجو-مجری و بحران جلب توجه/ فوتبال ۳۶۰؛ شترگاوپلنگِ فوتبال، سیاست و موسیقی!

شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب: 853606
حالا و پس از دعوت همایون شجریان به برنامه فوتبال ۳۶۰ دیگر هیچ‌چیز از عادل فردوسی‌پور عجیب نیست و شاید او یک روز اجرای برنامه کودک یا مراسم عروسی را نیز در برنامه کاری خود قرار دهد تا بتواند بیشتر دیده شود.
عادل فردوسی پور و شترگاوپلنگِ فوتبال ۳۶۰
به گزارش جهان نيوز، پس از اتمام پخش برنامه ۹۰ از شبکه سوم، عادل فردوسی‌پور مدتی از فضای رسانه‌ای کشور فاصله گرفت؛ اما او که طاقت دوری از صدر اخبار را نداشت تصمیم به بازگشت به عرصه برنامه‌سازی با برنامه فوتبال ۳۶۰ را داشت که برخلاف برنامه ۹۰، نه‌تنها استقبال مردمی را همراه خود ندید؛ بلکه اوج ابتذال فردوسی‌پور در ساخت برنامه را نمایان کرد.
 
بر اساس گزارش رجانیوز، عادل فردوسی‌پور که همیشه در صدر حواشی ورزش ایران قرار داشت، این روزها مجبور است تا دست‌به‌دامن هر سلبریتی بشود تا با حضور در برنامه فوتبال ۳۶۰، مرهمی بر غم فراموش‌شدن او باشد.
 
او که پیش‌تر در فروردین‌ماه سال جاری و در جریان مصاحبه با علیرضا جهان‌بخش به تفتیش عقاید و بازجویی از او پرداخته بود، حالا سعی می‌کند سلبریتی‌های مشهور در هر حوزه را به برنامه خود بیاورد و از آنها به‌عنوان وسیله‌ای برای احیای شهرت خود استفاده کند و البته در این مسیر تفاوت ندارد آن فرد ارتباطی به فوتبال داشته باشد یا نه!
 
۳۱ مردادماه، پژمان جمشیدی مهمان برنامه عادل فردوسی‌پور بود و حالا پس از گذشت بیش از یک‌ماهه، تهیه‌کننده فوتبال ۳۶۰، از مصاحبه خود با همایون شجریان رونمایی کرده است. انتخابی که حتی صدای مخاطبین این برنامه را هم درآورد و یکی از مخاطبین در بخش نظرات نوشته است: «والا نمی دونم چی بگم این برنامه ورزشی یا خوانندگی؟ این برنامه ورزشی هست نه اینکه بری بادوستاتون جمع بشید و برنامه بسازید که چی الان شجریان به کدوم رشته ورزشی ربط داره نکنه خوانندگی هم ورزشه و ما نمیدونیم؟»
 
انتخاب شجریان برای مصاحبه هرچند شاید در نگاه اول بسیار عجیب باشد؛ اما پرده از حقیقتی تلخ برداشته است. عادل فردوسی‌پور که گمان می‌کرد با بازگشت به عرصه برنامه‌سازی برای فوتبال ایران، گوی سبقت را از برنامه فوتبال برتر خواهد دزدید، حالا با آمار نصب ۵۰۰ هزارنفری اپلیکیشن پس از دو سال و بازخوردهای اندک در فضای مجازی دست‌وپنجه نرم می‌کند. اتفاقی که باعث شده است عادل فردوسی‌پور یک روز در قامت یک بازجو، کاپیتان تیم ملی را روبه‌روی خود بنشاند و روز دیگر یک چهره هنری را به برنامه خود دعوت کند تا شاید آمار مخاطبین برنامه کمی افزایش پیدا کند.
 
حالا و پس از دعوت همایون شجریان به برنامه فوتبال ۳۶۰ دیگر هیچ‌چیز از عادل فردوسی‌پور عجیب نیست و شاید او یک روز اجرای برنامه کودک یا مراسم عروسی را نیز در برنامه کاری خود قرار دهد تا بتواند بیشتر دیده شود.
https://jahannews.com/vdcfxmdcvw6dtva.igiw.html
jahannews.com/vdcfxmdcvw6dtva.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
وقتی که فوتبال افت می کند و دیگر خیلی جذاب نیست گزارشگر فوتبال باید تغییر شغل بدهد!!!
امید
United Arab Emirates
ناراحتی نگاه نکن،ما خودمون نگاه میکنیم.
آ
Iran, Islamic Republic of
اگر آنقدر برنامه سخیف و مبتذلی بوده چرا از روزی که پخش شده دارید دست وپا میزنید که بگید عادل بخاطر دیده شدن این کارها رو می‌کنه؟!! ...خخخخ
Iran, Islamic Republic of
تو چرا میسوزی
Iran, Islamic Republic of
واقعا هم نقد درستی هست . خواننده رو چه به برنامه فوتبالی
Iran, Islamic Republic of
فردوسی پور چرا برای ای عرض ارادت به زز آزادی از ناموس مردم هزینه میکنی؟