يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۶

زاکانی: این هفته ۴ ایستگاه مترو افتتاح می‌شود

چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب: 853244
شهردار تهران در حاشیه جلسه هیات دولت، گفت: هفته پیش رو 4 ایستگاه مترو و 8.5 کیلومتر خط مترو افتتاح خواهد شد و شروع یک خط جدید را کلید خواهیم زد.
زاکانی: این هفته ۴ ایستگاه مترو افتتاح می‌شود
به گزارش جهان نيوز، علیرضا زاکانی شهردار تهران پیش از ظهر امروز (چهارشنبه، 12 مهرماه) در حاشیه جلسه هیأت دولت، گفت: هفته پیش رو 4 ایستگاه مترو و 8.5 کیلومتر خط مترو افتتاح خواهد شد و شروع یک خط جدید را کلید خواهیم زد.

شهردار تهران گفت: 7200 کودک کار را در 34 مجموعه مورد حمایت و آموزش قرار می‌دهیم.

وی همچنین درباره انتصاب خود به عنوان دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور مدیریت آسیب‌های اجتماعی در تهران اظهار کرد: علاوه بر حدود ۳۴ مجموعه‌ای که زیر نظر شهرداری تهران در حال فعالیت هستند و ۷ هزار و ۲۰۰  نفر را به عنوان کودک کار مورد حمایت و آموزش قرار می‌دهیم، بر اساس حکمی که هیئت دولت و ریاست محترم جمهوری بر اساس اصل ۱۲۷ قانون اساسی به من واگذار کردند، مقدماتی را آماده کردیم تا از هفته آتی جلسات سیاست گذاری و سپس اجرایی را آغاز کنیم  تا همه دستگاه‌ها پای کار بیایند و بتوانیم طی ماه‌های آتی در  ۵ موضوعی که در آن مصوبه بود بهبود جدی مشاهده کنیم.

زاکانی پیش تر گفته بود: مترو رکن مهم حمل و نقل عمومی شهر تهران است و امروز ۱۵۰ ایستگاه مترو در حال خدمت رسانی است که تا دو هفته آینده ۴ ایستگاه جدید به شبکه افزوده می شود. همچنین به همت دولت خط مترو پرند به زودی توسط رییس جمهور با ۲۹ کیلومتر خط ریلی افتتاح می شود.
https://jahannews.com/vdcdos0joyt0kx6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdos0joyt0kx6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر زاکانی
Iran, Islamic Republic of
بگو : یک خط مترو برای ساکنان ( منطقه 15 - مشیریه ) که از مناطق ( بسیار پرجمعیت و شلوغ و محروم تهران) است سریعا بکشند . چندین سال است که فقط مسئولین قول داده اند اما دریغ از یک کار مثبت
AMIR
Iran, Islamic Republic of
اگر واقعا این خبر اجراییه لطف زیادیه دستشون درد نکنه
Iran, Islamic Republic of
خواهشمندیم پردیس را هم افتتاح بفرمائید
تشکر بابت درج
خدیجه
United States
با سلام جناب زاکانی لطفا برای اسلامشهر به تهران مترو بذارین ممنوون
Iran, Islamic Republic of
لطفا برای دانشگاه علوم تحقیقات مترو بزارید لطفاً.