پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

۵۰ هزار تخت بیمارستانی در کشور احداث می‌شود

چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۴:۱۸
کد مطلب: 853184
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به راه اندازی ۱۵ هزار تخت بیمارستانی گفت: ۵۰ هزار تخت نیز در دست اجرا و ساخت است.
۵۰ هزار تخت بیمارستانی در کشور احداث می‌شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، میر هاشم موسوی بعدازظهر سه شنبه در آئین کلنگ زنی درمانگاه تخصصی بیمارستان تأمین اجتماعی چالوس اظهار داشت: رویکرد دولت فقط و فقط خدمت رسانی به مردم است و در بخش درمان تأمین اجتماعی تمام برنامه ریزی‌ها بر همینن اساس انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم بالغ بر ۱۵ هزار تخت بیمارستان راه اندازی شده و۵۰ هزارتخت بیمارستانی در حال اجراست.

رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور بیان داشت: اتمام پروژه‌های در حال احداث این سازمان که بالغ بر ۵۷ پروژه است در اولویت بوده و با پیگیری‌های مستمر روند احداث آن‌ها شتاب گرفته است.

محمدعلی محسنی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: خوشبختانه در چند سال اخیر در حوزه درمان به غرب استان دارد توجه می‌شود، اما با توجه به جمعیت شناور غرب استان انتظار می‌رود توجه‌ها بیشتر شود.

افزایش تخت‌های بیمارستانی
وی ادامه داد: انتظار می‌رود در آینده نزدیک شاهد افزایش تخت‌های بیمارستانی در حوزه تأمین اجتماعی باشیم.

اممام جمعه چالوس نیز در این مرایم بیان داشت: مازندران خدمات ملی ارائه می‌دهد، اما نگاه‌ها به این استان فقط استانی است که نیاز است در حوزه تأمین اجتماعی این نگاه تغییر و بر اساس حوزه گردشگری دیده شود.

حجت الاسلام سید داود موسوی بیان داشت: با جذب سرمایه گذاری‌های جدید به دنبال خدمات رسانی به مردم در حوزه درمان و بازنشستگان عزیز هستیم.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان مازندران نیز در این مراسم گفت: درمانگاه تخصصی بیمارستان تأمین اجتماعی چالوس در زمینی به مساحت چهار هزار و ۳۰۰ متر و زیربنای ۷۲۵ متر دارای درمانگاه تخصصی در حوزه گوش و حلق بینی. دندانپزشکی و رشته‌های دیگر است.

کاظمی نیا افزود: انتظار می‌رود با تزریق بودجه از سوی سازمان تأمین اجتماعی کشور شاهد بهره برداری هرچه زودتر این پروژه در غرب مازندران باشیم.
https://jahannews.com/vdcg7w97tak9nq4.rpra.html
jahannews.com/vdcg7w97tak9nq4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *