کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تدوین بودجه سال آینده بر اساس برنامه هفتم

8 مهر 1402 ساعت 10:37

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دولت و سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده اند که لایحه بودجه ۱۴۰۳ بر اساس برنامه هفتم توسعه تدوین خواهند کرد.


به گزارش جهان نیوز، جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تسنیم، اظهار داشت: با توجه به اینکه اکنون دستورکار صحن علنی مجلس شورای اسلامی برنامه لایحه هفتم توسعه است و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به صورت دو شیفت در حال بررسی آن هستند.

وی افزود: همچنین بعد از اتمام بررسی لایحه برنامه هفتم دستورکار صحن مجلس بررسی لایحه بودجه سال آینده خواهد بود و دولت و سازمان برنامه و بودجه نیز قول داده است که سر زمان مقرر لایحه بودجه 1403 را به مجلس ارسال کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: موضوع مهمی که وجود دارد این است که دولت لایحه بوجه سال آینده را قرار است بر اساس لایحه برنامه هفتم توسعه تدوین کند و اینکه اشتباه برداشت می شود که با توجه به اینکه برنامه ششم تمدید شده است.

پس لایحه بودجه بر اساس  برنامه ششم تدوین می شود غلط است.

قادری تصریح کرد: دولت و سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده اند که لایحه بودجه 1403 بر اساس برنامه هفتم توسعه تدوین خواهند کرد؛ زیرا بررسی لایحه برنامه تا اواخر آبان به اتمام می رسد و بودجه نیز برای سال آینده است پس مشکلی وجود ندارد.


کد مطلب: 852745

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/852745/تدوین-بودجه-سال-آینده-اساس-برنامه-هفتم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com