يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱
۴

خداحافظی در کار نیست؛ یزدانی تا المپیک ۲۰۲۸ کشتی می‌گیرد

سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب: 852288
حسن یزدانی نه تنها پس از المپیک پاریس از دنیای قهرمانی خداحافظی نخواهد کرد بلکه او تا سال ۲۰۲۸ حضور خواهد داشت تا چهارمین المپیک خود را تجربه و تعداد مدال‌هایش را افزایش دهد.
حسن یزدانی از کشتی خداحافظی کرده؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، اگرچه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان طی روزهای ۲۵ لغایت ۲۸ شهریورماه در شهر بلگراد صربستان برگزار شد و در پایان تیم ایران با کسب یک طلا، ۲ نقره و یک برنز به‌عنوان نایب قهرمانی دست یافت اما یک اتفاق تلخ برای کشتی ایران به همراه داشت و آن چیزی جز شکست حسن یزدانی در بازی فینال نبود.

در مبارزه ششم یزدانی برابر تیلور، نماینده کشورمان هیچ برنامه خاصی و یا تغییر تاکتیکی برای رویارویی مقابل حریفش نداشت هر چند تیلور با همان سبک و سیاق قبلی ظاهر شده و با بستن کشتی و یورش‌های پی‌در پی، عرصه را بر یزدانی تنگ کرده بود. در حالی که یزدانی به عنوان یکی از بهترین آزادکاران حال حاضر جهان اگر کشتی خودش را می‌گرفت و همانند حریفش تلاشش را از همان اول برای رسیدن به پاهای رقیب به کار می‌بست، شاید نتیجه دیگری رقم می‌خورد.
 

شکست یزدانی برابر تیلور چیزی از ارزش‌های این پهلوان ایرانی کم نمی‌کند. او با ۹ مدال طلا رکوردی را در تاریخ ورزش ایران از خود بر جای گذاشته است که بعید به نظر می‌رسد تا چند دهه دیگر کسی بتواند حتی به آن نزدیک بشود چه برسد حتی آن را بشکند!

یزدانی پس از شکست در بلگرداد راهی بازی‌های آسیایی می‌شود تا افتخاری دیگر را برای خود و ورزش ایران کسب کند.
 

در روزهای اخیر شایعاتی درباره خداحافظی حسن یردانی از کشتی مطرح شده است.

گفته می‌شود این احتمال وجود دارد تا قهرمان ایران زمین از دنیای قهرمانی خداحافظی کند.

«همت مسلمی» مربی و پرورش دهنده حسن یزدانی است، مربی‌ای که سال‌ها پیش برای اولین بار حسن یزدانی را با تشک آشنا کرد و کاشف کشتی‌گیری شد که با کسب ۹ مدال جهانی و المپیک به ورزشکاری بی‌رقیب تبدیل شده است.

همت مسلمی که رابطه بسیار صمیمانه‌ای با یزدانی دارد در گفت‌وگو با ایرنا با رد مطالبی که درباره خداحافظی یزدانی پس از المپیک پاریس شنیده می‌شود اظهار داشت: حسن یزدانی به امید خدا در المپیک مدال طلا را خواهد گرفت، او نه تنها خداحافظی نخواهد کرد بلکه حالا حالاها به کشتی گرفتن ادامه خواهد داد تا به افتخارات کشتی و خودش بیفزاید.

وی افزود: حسن نابغه کشتی ایران و جهان است، او باید تا المپیک ۲۰۲۸ کشتی بگیرد. پهلوان ایران زمین ادامه خواهد تا دل مردم را شاد کند.
 
https://jahannews.com/vdcaaunaa49nmu1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaaunaa49nmu1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ماشالله پهلوان ایران زمین حسن یزدانی
خدا قوت
تو در مدال دلها جا داری
تو برتر از هر مدال طلایی
Iran, Islamic Republic of
ای کاش
قهرمانان در اوج خداحافظی کنند نه بعد از افول از دنیای قهرمانی مجبور به کناره گیری شوند!
قنبری از ساری
Iran, Islamic Republic of
حسن یزدانی چه ببره و چه ببازه برای ما تو اوج است چون اوج پهلوانی و جوانمردی است.
موسالو
Denmark
باسلام به قهرمان دوست داشتنی ایران زمین
آقای یزدانی ببخشید که این حرفو می زنم ها ؛ شما به جای اینکه در مقابل تیلور کشتی را به نفع خودت بگیری ؛ بیشتر به نفع حریف کار میکنی
آقا این چه وضعیه دو تا زیربگیر یه دو بار حریف از تشک بیرون بنداز
در هر شرایطی که فیتو نمی شه کشید ! کشتی احسان لشگری مقابل تیلور را تماشا کنید این شخص شکست ناپذیرنیست .