دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

مرگ مشکوک مرد میانسال با شلیک گلوله در دربند

شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب: 851979
با وقوع مرگ مشکوک مرد میانسال با شلیک گلوله در محله دربند، تحقیقات تیم جنایی آغاز شد.
مرگ مشکوک مرد میانسال با شلیک گلوله در دربند
به گزارش جهان نيوز، بامداد امروز اول مهرماه، مرگ مشکوک مرد میانسالی در خانه‌ای در محله دربند از سوی خانواده متوفی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری 122 دربند، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، متخصصان پزشکی قانونی و تیم تشخیص هویت به همراه قاضی محمدمهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی به محض حضور در خانه مورد نظر با جسد مرد میانسالی مواجه شدند که از ناحیه قفسه سینه هدف شلیک گلوله قرار گرفته بود؛ خانواده متوفی در بررسی‌های اولیه نیز مدعی شد که مرد میانسال با سلاح کلت کمری خودکشی کرده و قبل از مرگ بخاطر اختلاف خانوادگی با 2 پسر جوان خود مشاجره لفظی داشته است.

تحقیقات ابتدایی از صحنه جرم حکایت از آن داشت، با توجه با آثار خون پاشیده شده روی فرش و قرارگیری کلت کمری روی زمین احتمال دارد متوفی به قتل رسیده باشد که همین موضوع شک کارآگاهان را برانگیخت و فرضیه جنایت را پررنگ کرد.

با دستور قاضی محمدمهدی براعه؛ بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی، جسد متوفی برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات از 2 پسر متوفی برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده ادامه دارد.
https://jahannews.com/vdcguq97yak9ny4.rpra.html
jahannews.com/vdcguq97yak9ny4.rpra.html
برچسب ها: مرگ شلیک گلوله
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *