يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

هشدار به پرسپولیس در آسیا

جمعه ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۳
کد مطلب: 851879
کار پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا پس از شکست مقابل النصر عربستان تا حدی سخت شد.
هشدار به پرسپولیس در آسیا
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان النصر بود و با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد.

پرسپولیسی‌ها هنوز فرصت زیادی برای جبران مافات دارند و حتی می‌توانند انتقام شکست مقابل النصر را در عربستان از این تیم بگیرند اما آنها نباید فراموش کنند که امسال همه تیم‌های دوم صعود نمی‌کنند و از ۵ گروهی که در منطقه غرب قرار دارند ۳ تیم دوم راهی مرحله بعدی خواهند شد.

پرسپولیس باید در بازی‌های آینده برنده شود و در عربستان هم حداقل شکست نخورد. پیروزی مقابل تیم‌های الدحیل قطر و استقلال تاجیکستان کار چندان سختی به نظر نمی‌رسد و البته پرسپولیس نباید هیچ حریفی را دست کم بگیرد.

باخت مقابل النصر عربستان شوک بزرگی به پرسپولیس بود و به گل محمدی و دستیارانش نقاط ضعف پرسپولیس را بیشتر و بهتر نشان داد. حالا بازیکنان پرسپولیس هم می‌دانند که لیگ قهرمانان آسیا یک تورنمنت سخت است و باید در همه مسابقات با تمام قوا ظاهر شوند. حتی تیمی چون استقلال تاجیکستان در بازی اول مقابل الدحیل بسیار خطرناک ظاهر شد تا نشان دهد که حریف چندان دست و پا بسته‌ای برای پرسپولیس و النصر عربستان نخواهد بود.

طبق برنامه شاگردان یحیی گل محمدی 10 مهرماه در دوحه قطر به مصاف الدحیل خواهند رفت.
https://jahannews.com/vdcfeydc1w6dtca.igiw.html
jahannews.com/vdcfeydc1w6dtca.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *