دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

یک اتفاق عجیب در اقتصاد آلمان

پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب: 850149
فعالیت بخش خدمات آلمان در آگوست برای اولین بار در سال ۲۰۲۳ کاهش یافت.
یک اتفاق عجیب در اقتصاد آلمان
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، یک نظرسنجی نشان داد که فعالیت در بخش خدمات آلمان در ماه اگوست برای اولین بار در سال جاری کاهش یافت. شاخص مدیران خرید خدمات از ۵۲.۳ در جولای به ۴۷.۳ در ماه آگوست کاهش یافت و به زیر سطح ۵۰ که نشان دهنده رشد فعالیت است، سقوط کرد.

بر اساس این گزارش، کسب و کارها با توجه به عدم اطمینان اقتصادی و فشارهای تورمی قوی، تضعیف مداوم تقاضا را گزارش کردند.

اقتصاددان ارشد در بانک تجاری هامبورگ گفت: یک اتفاق عجیب در اقتصاد خدمات آلمان رخ می‌دهد که فعالیت‌ها کند می‌شود اما قیمت‌ها افزایش می‌یابد و می‌توان این علت را بیان کرد که که خدمات وابسته به نیروی کار احتمالاً افزایش دستمزدها را احساس کرده است.

این گزارش نشان می‌دهد که انتظارات کسب وکار در بخش خدمات اندکی افزایش یافته اما از نظر تاریخی پایین مانده است که در ایجاد شغل تقریبا متوقف شده است.

شاخص مدیران خرید ترکیبی که شامل خدمات و تولید می‌شود، در ماه آگوست از ۴۸.۵ در جولای به ۴۴.۶ کاهش یافت و پایین‌ترین میزان را از ماه می ۲۰۲۰ و زمانی که همه گیری باعث توقف در تجارت جهانی شد، به ثبت رساند.

طبق گزارش رویترز، این آخرین امید وجود داشت که بخش خدمات ممکن است به ایجاد ثبات در کل اقتصاد ادامه دهد اما این خوش‌بینی دوام نداشت.
https://jahannews.com/vdcee78vojh8nzi.b9bj.html
jahannews.com/vdcee78vojh8nzi.b9bj.html
برچسب ها: آلمان اقتصاد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *