دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
۱

۲۰ هزار واحد مسکونی در شهر‌های جدید آماده تحویل است

دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب: 849858
شرکت عمران شهر‌های جدید اعلام‌کرد: ۲۰ هزار و ۲۴۸ واحد مسکونی نهضت ملی و واحد‌های تکمیل شده مسکن مهر آماده تحویل بوده که از این میزان تعداد ۱۹ هزار و ۲۲۱ واحد، مسکن مهر و یک‌هزار و ۲۷ واحد آن متعلق به نهضت ملی مسکن است.
۲۰ هزار واحد مسکونی در شهر‌های جدید آماده تحویل است
به گزارش جهان نيوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، شرکت عمران شهر‌های جدید به عنوان یکی از بازو‌های مهم وزارت راه و شهرسازی در اجرای قانون جهش تولید مسکن در کنار ساخت مسکن به ایجاد شهر‌ها و شهرک‌های جدید طبق ضوابط و با مصوبات شورای عالی شهرسازی و معماری اقدام کرده است.

در کنار همه اینها، شرکت عمران شهر‌های جدید در تامین خدمات روبنایی و زیربنایی نیز همکاری مستمر داشته و تلاش کرده است تا به نحوی عمل کند که با تکمیل زیرساخت‌ها در شهر‌های جدید، بیشترین کارآیی و ارتقای کیفی زندگی برای ساکنان شهر‌های جدید و متقاضیان مسکن رقم بخورد.

هم‌زمان با هفته دولت بیش از ۱۰۱ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور به‌جز شهر‌های جدید با حضور رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد. بر اساس اعلام علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید، افتتاح‌های مسکن در شهر‌های جدید همراه با سایر خدمات زیربنایی و روبنایی به آینده‌ای نزدیک محول شده و مقرر است تا این افتتاح در آیینی با حضور مسئولان ارشد به سرانجام برسد.

بر اساس اعلام شرکت عمران شهر‌های جدید، واحد‌های مسکونی آماده افتتاح شامل ۲۰ هزار و ۲۴۸ واحد است که بخشی از آن‌ها به میزان ۱۹ هزار و ۲۲۱ واحد از واحد‌های باقی‌مانده مسکن مهر است که در این دولت تکمیل شده و تحویل متقاضیان خواهد شد و به میزان یک‌هزار و ۲۷ واحد نیز از واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن است که در شهر‌های جدید افتتاح می‌شود.


به گفته علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید، جزئیات افتتاح‌های مسکن به این شرح است:
شهر جدید اندیشه ۹۸۱ واحد نهضت ملی مسکن، شهر جدید پردیس ۱۰ هزار واحد مسکونی مهر و ۴۶ واحد نهضت ملی مسکن، شهر جدید پرند ۲ هزار و ۸۰۳ واحد مسکونی مهر، شهر جدید بینالود ۵۹۵ واحد مسکن مهر، شهر جدید مهستان یک‌هزار و ۴۷۲ واحد مسکن مهر، شهر جدید گلبهار ۲ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن مهر، شهر جدید رامین ۳۹۶ واحد مسکونی مهر، شهر جدید سهند ۴۴۱ واحد مسکن مهر، شهر جدید رامشار ۵۰۴ واحد مسکن مهر، شهر جدید صدرا ۶۸ واحد مسکن مهر، شهر جدید مجلسی ۲۱۲ واحد مسکن مهر و شهر جدید ایوانکی ۳۳۰ واحد مسکن مهر.
https://jahannews.com/vdcjiheoouqexoz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjiheoouqexoz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید لقمان
Iran, Islamic Republic of
تشکر از شما خبرنگار جهان
لطفا در مورد مسکن ملی شهرهای مازندران هم یک خبر تهیه کنید متشکرم