يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۱
۲۳

خانم بازیگر: حداقل جویای حال ما که حجاب داریم باشید

يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب: 849769
تلویزیون باید به ما که هنوز حرمت نان و نمک را حفظ کرده‌ایم بها دهد. حداقل جویای حال مایی باشید که حجاب داریم و مانند بعضی همکاران دیگر نیستیم.
گلایه خانم بازیگر باحجاب از مسئولان
به گزارش جهان نيوز، شیوا خسرومهر بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در گفت و گو با فارس گفت: پس از ۱۰ ماه بیکاری، چند روزی است که آقای ده نمکی پیشنهاد کار در سریال رستگاری را دادند و در حال حاضر در حال بازی در این سریال هستم. این سریال برای پخش از شبکه 3 سیما در ماه رمضان آماده می‌شود.

وی افزود: کار با مسعود ده نمکی را همیشه دوست داشتم. این دومین فعالیت من با این کارگردان است. آقای ده نمکی بسیار انسان شریفی هستند و تمام افرادی که با ایشان کار می‌کنند حالشان در صحنه خوب است. شاید شرایط مالی در پروژه های ایشان مانند دیگر کارها نیست اما لااقل همین مقدار، درست و به موقع پرداخت می‌شود.

این بازیگر ادامه داد: در این ۱۰ ماه هیچ تماسی از سوی کارگردانان برای حضور در فیلم و سریال با من گرفته نشد و متاسفانه بنده پس از ۲۵ سال فعالیت در حوزه بازیگری مجبور به شروع کار دیگری شدم تا از پس اجاره خانه و مخارج زندگی برآیم! البته من تنها نبوده‌ام و از مهر سال گذشته با اتفاقاتی که در جامعه افتاد، بسیاری از همکاران ما بیکار شدند.

کسی پشت بازیگران بی‌حاشیه نیست
خسرومهر تصریح کرد: بنده به عنوان یک عضو خانه سینما و تئاتر با ۲۵ سال سابقه کاری چرا باید ۱۰ ماه بیکار باشم؟ خانه سینما جز پرداخت بیمه برای من چه کاری انجام داده است؟ تنها لطفی که خانه تئاتر به اعضاء خود داشته است پرداخت ۱ میلیون تومان در زمان کرونا بوده است. توهین بزرگی برای من است و دیگر دلیلی ندارد من در نشست ها شرکت کنم. این مراکز فرمالیته هستند. بسیاری از همکاران بنده شرایط بدی دارند. تمام ارگان ها در کشور به پرسنل و عوامل خود رسیدگی می‌کند تنها بازیگران هستند که کسی آنها را بر عهده نمی‌گیرد.

وی تصریح کرد: به من بازیگر چه ارتباطی دارد که عده ای به خیابان آمدند؟ زیر پست های اینستاگرام بنده ناسزا و تهدید بود که تو جیره خور حکومت هستی! چرا در این زمان ها کسی پشت بنده که بازیگری بی‌حاشیه هستم در نیامد. حداقل سیاست به خرج دهید.

این بازیگر افزود: من کار خود را از تئاتر و سینما آغاز کرده ام اما در حال حاضر همه من را بازیگر تلویزیون می‌دانند حداقل تلویزیون باید به ما که هنوز حرمت نان و نمک را حفظ کرده‌ایم بها دهد. حداقل جویای حال مایی باشید که حجاب داریم و مانند بعضی همکاران دیگر نیستیم. 

خسرومهر خاطرنشان کرد: در این ۱۰ ماه به افراد زیادی بدهکار شدم. در حال حاضر مجبور به فروش کالاهای مختلف در صفحه ام شده ام تا از پس هزینه های زندگی خود بر آیم. نه پس اندازی دارم و نه حال خوبی! مسئول آن چه کسی است؟ من شغلم بازیگری است. واقعا نمیدونم اگر آقای ده نمکی نبود من باید چکار می‌کردم.
https://jahannews.com/vdcaionao49ny01.k5k4.html
jahannews.com/vdcaionao49ny01.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
قابل توجه وزارت فرهنگ و ارشاد. و خانه سینما به این امور رسیدگی کنید
گلی
Iran, Islamic Republic of
،حالا یه چند روزی صبر کن اگه بهت بها ندادن منصرف شو !!!!!!
United Arab Emirates
یک جوری حرف زده کانه اگر رسیدگی نکردند میخواهد به جرگه آنطرفیها دربیاد ،کاشکی بلد بودیم درست حرف بزنیم .
Iran, Islamic Republic of
عزیزم‌ بعضی از اونایی که دست و پا دادن برای اعتقادشون پیگیر نیستن امکاناتی بگیرن اونوقت شما برای حجابی که اعتقادته توقع داری؟؟؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
همه آدمها با درجه و اعتقادات و خصوصیات ذاتی متفاوت را با یک دید و نظرقیاس نمیکنند این خانم یک بازیگر است و در این آشفته بازار فساد و خیانت و وطن فروشی یک بازیگر معتقد به حجاب و واقع بین در عرصه سیاسی بسیبار ارزشمند و. محترم است پس حق دارد که توقع توجه مسئولین ذی ربط داشته باشه و نگران زندگی و معاش خود باشد . ان شاء الله که مسئولین توجه کنند .
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز یه مقدار دقیقتر و کلان تر به مسائل فرهنگی نگاه کنید لطفا
سیاست فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
خداقوت الله مع الصابرین
Iran, Islamic Republic of
پیگیرنباشند!!!؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
همه مراکز فرهنگی مانند صدا و سیما و ارشاد و،،، باید از اینگونه بازیگران بی حاشیه حمایت کنند .
United Arab Emirates
خوب بود یک نظری به عکسهای این خانم در فضای مجازی مینداختید .
United Arab Emirates
حفظ حجابت به خاطر نان و نمک خوردن با صدا و سیما و امثال آنهاست بی ارزشه هر وقت یادت آمد که نان و نمک خداوند هر روز روی سفره شماست و بلکه کل زندگیت غرق در نمک و نعمت خداست و کارت میشود پر ارزش و خودت میشوی مخلص
فواد
Iran, Islamic Republic of
سلام،
هرچند صحبت های خانم خسرومهر در خصوص نداشتن پشتوانه در سینما و تلویزیون درست است. ولی عکس هایی با حجاب بسیار نامناسب از ایشان همین الان در فضای مجازی وجود دارد. منظور ایشان از رعایت کردن و پایبند بودن واقعاً چیست؟
مسعود ندری
Iran, Islamic Republic of
افراد شریف را دریابیم، تا دیر نشده است...
ایمان
Denmark
من‌یتق‌الله‌یجعل‌له‌مخرجا‌ومن‌یتوکل‌علی‌الله‌فهو
حسبه‌ویرزقه‌من‌حیث‌لا‌یحتسب.
هرکی‌تقوای‌الهی‌پیشه‌گیرد‌خداوند‌راه‌‌برون‌رفت‌را‌بر‌او
می‌گشاید‌وهر‌کس‌به‌خداوند‌توکل‌کند‌خداوند‌او‌را
کفایت‌می‌کند‌وروزیش‌‌را‌از‌راهی‌‌غیر‌ممکن‌تامین‌
می‌کند. قرآن‌کریم
Iran, Islamic Republic of
ایشون دقیقا منظورشون ازباحجاب چیه
رها
Iran, Islamic Republic of
همون چیزی که حدود۱۰ ساله داریم در خیابان ها و نزدیکان میبینیم
شما نکنه توقع داری حجاب همه چادر و روبنده باشه
مگه شما دربقیه ارکان و اصول دین تمام و کمالی که توقع داری بقیه هم کامل باشن؟؟؟؟ اگه اینقدر کاملی بگو بیاییم بهت اقتدا کنیم!
همه ما یه عیب و نقصی داریم،اگه عرضه نداریم کسی رو به راه دین بیاریم میتونیم سکوت کنیم .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
امیدارم مسئولین صدا و سیما بیدار شوند و از بازیگران بی حاشیه استفاده کنند
....
Iran, Islamic Republic of
انقدر در این مدت به بازیگران پرحاشیه بها دادن که حالا همونها آفت جونِ همه شدن
seyed
Iran, Islamic Republic of
از گوگل اسمت رو سرچ کن حساب دستت میاد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مسئولین صداو سیما باید از ایشون دعوت به کارکنند چرا این بازیگر که هم بازیگرخوب و بی حاشیه ای وهم به حجابش پایبند بیکار باشه
مریم
Iran, Islamic Republic of
واقعا باید برای این قبیل هنرمندان ارزش قایل شد.
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه درکشور ما ،وشاید در تمام دنیا هنر پیشگی شغل نیست .وهنرمندان حقوق ثابت ندارند اگر هنری دارند باید ،در کنارش فکری برای کاری ثابت بکنند و درکنارش هنر خود را با عشق ارائه دهند. وبرای هنر پیشه ها این بهترین کار است .