سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

دعوت استاندار تهران برای حضور در مراسم جاماندگان

يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب: 849746
استاندار تهران با دعوت از مردم برای حضور در مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین، گفت: استقرار ۱۳۰۰ موکب مردمی با خدمات متنوع جهت خدمت به راهپیمایان تدارک دیده شده است.
دعوت استاندار تهران برای حضور در مراسم جاماندگان
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، علیرضا فخاری با اشاره به اقدامات ستاد اربعین استان تهران اظهار داشت: ستاد اربعین استان تهران علاوه بر خدمات‌رسانی به زائران اربعین در مسیر نجف به کربلا، برای برگزاری پیاده‌روی باشکوه جاماندگان اربعین حسینی (ع) در تهران برنامه‌ریزی کرده است.

وی ادامه داد: همانند سال‌های گذشته، پیاده روی اربعین حسینی (ع) در تهران، صبح روز اربعین از میدان آیینی امام حسین (ع) با قرائت زیارت شریف اربعین به مسافت ۱۵ کیلومتر با تاسی از روایت امام هادی (ع) مبنی بر برابر بودن ثواب زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی با زیارت حضرت سیدالشهدا (ع)، آغاز می‌شود.

استاندار تهران با بیان اینکه در طول مسیر استقرار ۱۳۰۰ موکب مردمی با خدمات متنوع جهت خدمت به راهپیمایان تدارک دیده شده، تصریح کرد: مواکب ام البنین (ع) جهت ارائه خدمات به بانوان و کودکان در نظر گرفته شده، ضمن اینکه مواکب پزشکی و سلامت نیز در طول مسیر پیش‌بینی شده تا به خدمات رایگان بپردازند و موکب‌های فرهنگی، ایستگاه‌های صلواتی و ... از جمله خدمات قابل ارائه به زائرین می‌باشد.

فخاری به پیش بینی حضور تقریبی ۳تا ۴میلیون زائر جاماندگان اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: درب تکایا مساجد و حسینیه‌ها به روی شرکت کنندگان در پیاده‌روی جاماندگان اربعین باز خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم توسط کمیته ترافیکی در خصوص پارک خودرو‌ها و محدودیت‌های توقف معابر پیرامون صورت گرفته است، همچنین اتوبوسرانی، تاکسیرانی، اورژانس و آتش نشانی در مسئولیت‌های خود موظف شده‌اند و به منظور انتقال زائرین از محل حرم حضرت عبدالعظیم (ع) به ایستگاه‌های بی آرتی و اتوبوس ۱۳ خط پیش بینی و هماهنگ شده، و هفت خط تاکسیرانی نیز جهت استقرار و تردد ون‌های سازمان تاکسیرانی هماهنگ شده است.

استاندار تهران تصریح کرد: جهت بهره‌مندی زائرینی که با وسیله نقلیه شخصی حضور خواهند یافت در طول مسیر محل‌هایی جهت پارک وسیله نقلیه شخصی در نظر گرفته شده است و با همکاری شهر‌های اطراف از ظرفیت وسایل نقلیه جهت زائرینی که از شهر‌های اطراف مثل ورامین، قرچک، پیشوا، باقرشهر و اسلامشهر حضور خواهند یافت، بهره‌مند خواهیم شد.
https://jahannews.com/vdcfj1dcvw6djea.igiw.html
jahannews.com/vdcfj1dcvw6djea.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *