شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

آخرین قیمت طلا و ارز در بازار؛ سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۲

سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب: 849618
در جریان معاملات امروز بازار ارز و طلا، قیمت انواع سکه در بازار کاهش یافت.
کاهش ادامه دار قیمت سکه و ثبات بهای ارز در بازار
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، امروز در مرکز مبادله ارز و طلا، دلار در بخش اسکناس با کاهش ۱۰ ریالی، ۴۱ هزار و 284 تومان و در بخش حواله‌ ۳۷ هزار و 531 تومان کشف قیمت شد‌.

دلار امروز در ‌‌صرافی‌ها در زمان تنظیم گزارش، به قیمت ۴۰ هزار و ۸۸۹ تومان خریداری و با نرخ ۴۱ هزار و ۲۸۳ تومان فروخته شد. ‌

امروز همچنین ‌یورو در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۴ هزار و ۵۸۲ تومان معامله شد.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد‌،‌ دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۴۸ هزار ۸۰۰ تومان معامله می‌شود. امروز برخی کانال ها به نرخ سازی روی آورده و قیمت دلار را نقدی و فردایی را وارد کانال 49 هزار تومان کردند. اما برای این نرخ دلار هیچ تقاضایی وجود ندارد و این سوداگران مجبور به عقب نشینی شدند.

* آخرین قیمت انواع سکه و طلا
سکه ‌طرح قدیم‌ در بازار امروز‌ با کاهش ۴۰ هزار تومانی به نرخ ۲۵ میلیون و ۳۰۴ هزار تومان دادوستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با افت ۵۰ هزار تومانی به قیمت ۲۸ میلیون و ۱۸۸ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه در بازار امروز با کاهش ۵۰ هزار تومانی به نرخ ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه نیز با افت ۵۰ هزار تومانی به قیمت ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی به نرخ ۶ میلیون تومان معامله شد. ‌

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار به قیمت ۲ میلیون و ۳۶۲ هزار تومان در هر گرم داد و ستد شد‌، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۱۰ میلیون و ۲۲۷ هزار تومان نرخ‌گذاری شد.

هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) امروز در بازار جهانی‌ با کاهش ۴۱ صدم درصدی، ۱۹۳۰ دلار معامله شد.
https://jahannews.com/vdcdfn0jjyt0o96.2a2y.html
jahannews.com/vdcdfn0jjyt0o96.2a2y.html
برچسب ها: دلار طلا قیمت سکه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *