دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

دیدار امیرعبداللهیان با خانواده امام موسی صدر

شنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب: 849564
وزیر امور خارجه کشورمان شب گذشته در دیدار با اعضای خانواده امام موسی صدر در خصوص برخی از ابعاد پرونده ربایش امام موسی صدر گفتگو و تبادل نظر کرد.
دیدار امیرعبداللهیان با خانواده امام موسی صدر
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان جمعه شب به دیدار اعضای خانواده امام موسی صدر در بیروت رفت.

در این دیدار و گفتگوی صمیمانه که همزمان با سالروز ربایش امام موسی صدر صورت گرفت، ضمن تجلیل از شخصیت ممتاز، مجاهدت‌های تاریخ ساز و خدمات ماندگار ایشان، در خصوص برخی از ابعاد پرونده ربایش وی گفتگو و تبادل نظر شد.

همچنین امیرعبداللهیان شب گذشته با حضور در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت، با اعضا و خانواده‌های دیپلمات‌ها و کارکنان سفارت، مسولان و اعضای برخی نهادهای ایرانی و نیز عده‌ای از ایرانیان مقیم لبنان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار صمیمانه، تعدادی از حاضران، به طرح مسائل مدنظر خود در زمینه روابط ایران و لبنان و زمینه‌های فعالیت خود در این کشور پرداختند. ابعادی از روابط اقتصادی و تجاری و نیز روابط فرهنگی ایران و لبنان توسط دو تن از حاضران مطرح شد و در پایان وزیر امور خارجه کشورمان طی سخنانی با اظهار خرسندی از حضور در جمع همکاران سفارت، مسؤلان و کارکنان نهادها و مؤسسات ایرانی و ایرانیان مقیم، بر اهمیت حفظ هویت ملی ایرانیان‌ در هر کجای جهان و نیز اهمیت توجه به خانواده و فرزندان برغم سختی‌ها و تراکم کار تاکید کرد. 

وزیر امور خارجه کشورمان از تلاش‌های همکاران و کارکنان برای تقویت روابط دوجانبه ایران و لبنان تشکر و قدردانی کرد. 

همچنین در پایان نشست به نکات و سوالات تعدادی از ایرانیان بطور جداگانه پاسخ داد.
https://jahannews.com/vdcd9n0joyt0ok6.2a2y.html
jahannews.com/vdcd9n0joyt0ok6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *