يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

بیانیه فدراسیون وزنه‌برداری در محکومیت رفتار غیر ورزشی وزنه‌بردار پیشکسوت

چهارشنبه ۸ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب: 849270
فدراسیون وزنه‌برداری در محکومیت رفتار غیر ورزشی وزنه‌بردار پیشکسوت بیانیه ای صادر و از اخراج و محرومیت مادام العمر برای کلیه خاطیان خبر داد‌.
بیانیه فدراسیون وزنه‌برداری در محکومیت رفتار غیر ورزشی وزنه‌بردار پیشکسوت
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، فدراسیون وزنه‌برداری اقدام وزنه‌بردار پیشکسوت تیم ایران در جریان رقابت‌های قهرمانی پیشکسوتان جهان را که در مغایرت با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است به شدت محکوم می‌کند.

مواضع فدراسیون وزنه‌برداری همسو با مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و این فدراسیون ضمن در نظر گرفتن محرومیت مادام العمر حضور در کلیه اماکن ورزشی برای ورزشکار خاطی (مصطفی رجایی)، سرپرست تیم اعزامی (حمید صالحی‌نیا) را نیز از سمت خود برکنار کرده و پس از بررسی‌های بیشتر، با کلیه خاطیان نیز برخورد جدی و قاطع صورت خواهد گرفت.

بی شک مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی و حامیانش از ارکان اصلی سیاست راهبردی جمهوری اسلامی ایران است و در همین راستا فدراسیون وزنه‌برداری با پیروى کامل از آرمان هاى امام راحل (ره) و رهنمودهاى رهبر معظم انقلاب، رژیم نامشروع اسراییل را به رسمیت نمی شناسند و آن را به عنوان یک اصل خدشه ناپذیر نظام براى ترویج روحیه مبارزه و اسلامى علیه صهیونیست‌ها سرلوحه خود قرار داده است.

به گزارش فارس، در جریان مسابقات وزنه برداری پیشکسوتان قهرمانی جهان یکی از وزنه برداران ایران در اقدامی شنیع و غیر اخلاقی با نماینده رژیم صهیونیستی به رقابت پرداخت و حتی روی سکو هم رفت و این ورزشکار را به آغوش کشید.
https://jahannews.com/vdchqwn6v23nkid.tft2.html
jahannews.com/vdchqwn6v23nkid.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *