سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

ترور یک فرد ناشناس در شمال فلسطین اشغالی

چهارشنبه ۸ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۵۸
کد مطلب: 849234
رسانه‌های صهیونیستی از ترور یک فرد ناشناس در تقاطع مجدو واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.
ترور یک فرد ناشناس در شمال فلسطین اشغالی
به گزارش جهان نيوز، شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی شامگاه سه شنبه اعلام کرد، فرد یا افراد ناشناسی به سوی یک خودرو در نزدیکی تقاطع مجدو واقع در جنوب حیفا آتش گشوده و او را از پای در آوردند.

براساس گزارش این رسانه عبری زبان، فرد قربانی در دهه سوم عمر خود بوده و در زمانی که در داخل خودروی خود در جاده شماره 66 در نزدیکی تقاطع مجدو نشسته بود، مورد سوء قصد قرار گرفت.

این فرد که رسانه صهیونیستی حاضر به افشای نام او نشده‌اند، در حین رسیدن نیروهای امدادی زنده بود اما پس از انتقال به بیمارستان جان سپرد.

پلیس اعلام کرد، تحقیقات خود را برای یافتن سرنخی از عاملان این اقدام آغاز کرده است.
گفتنی است است مجدو چند ماه پیش نیز شاهد سوء قصد به یکی از افسران عالی‌رتبه امنیتی رژیم صهیونیستی بود که بعدها محافل امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کردند، عامل آن بدون آنکه نظامیان صهیونیست متوجه شوند از داخل خاک لبنان با عبور از مرز وارد شمال فلسطین اشغالی شده و موفق به انجام این عملیات شده بود.

صهیونیست‌ها بعد از آن حاضر به اعلام جزئیات بیشتری از هویت فرد مورد سوء قصد قرار گرفته و سرنوشت وی نشدند، در این حادثه نیز محافل امنیتی رژیم صهیونیستی تلاش می‌کنند تا این حادثه را جنایی توصیف کنند.
https://jahannews.com/vdchxwn6k23nkid.tft2.html
jahannews.com/vdchxwn6k23nkid.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *