چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۱

تردد ۷۰ هزار زائر از مرز مهران

جمعه ۳ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب: 848602
از ساعت ۲۴ شب گذشته تا صبح امروز ۷۰ هزار نفر از مرز مهران تردد کرده اند.
تردد ۷۰ هزار زائر از مرز مهران
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، علی عباس شفیعی فرماندار شهرستان مهران صبح امروز گفت: در مرز مهران در حال حاضر ازدحام شدید وجود دارد، اما تردد به صورت روان در جریان است.

وی افزود: از روز گذشته تا کنون ۱۸۵ هزار نفر از طریق مرز مهران وارد خاک عراق شدند و لحظه به لحظه به این آمار اضافه خواهد شد.

فرماندار مهران ادامه داد: از این تعداد از ساعت ۲۴ شب گذشته تا ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه امروز ۷٠ هزار نفر از مرز بین المللی مهران به کشور عراق تردد کرده اند.

شفیعی با اشاره به اینکه، هم اکنون هم وزیر کشور و هم وزیر بهداشت در حال بازدید از زیرساخت‌های اربعین و نحوه تردد زائران در مرز مهران هستند، خاطر نشان کرد: ناوگان حمل‌ونقل عمومی هم در حال خدمات رسانی به زائرانی است که با وسیله نقلیه شخصی خود به مرز مهران آمده اند و از طریق ۲۵٠ ناوگان حمل‌ونقل درون‌شهری کار انتقال زائران به مرز مهران را انجام خواهند داد.

این مقام مسئول گفت داد: تاکنون بیش از ۱۳ هزار خوردو در پارکینگ شماره یک و دو اربعین پارک شده و هم اکنون تردد از مسیر‌های منتهی به شهر مهران در جریان است و ترافیکی گزارش نشده است.
https://jahannews.com/vdcfxcdc0w6djva.igiw.html
jahannews.com/vdcfxcdc0w6djva.igiw.html
برچسب ها: زائر اربعین مهران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *