شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

ادامه مصرف بالای برق با وجود پایان دومین ماه تابستان/ ۲ روز گرم و پرتقاضای برق در پیش است

چهارشنبه ۱ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب: 848397
رشد ۱۱ درصدی مصرف برق در روز گذشته نسبت به روز مشابه سال قبل، که آخرین روز از دومین ماه تابستان بود و همچنین ادامه تقاضای بالای مصرف برق با شروع شهریورماه، ضرورت توجه به مدیریت بهینه مصرف برق را یادآور می‌شود.
۲ روز گرم و پرتقاضای برق در پیش است
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، روز گذشته که آخرین روز ماه مرداد بود، پیک تقاضای مصرف برق به 71 هزار و 396 مگاوات رسید که نسبت به روز مشابه سال قبل، رشدی 11درصدی داشت.

با وجود پایان دومین ماه تابستان و ورود به آخرین ماه فصل گرم 1402، هنوز شاهد تقاضای بالای مصرف برق در کشور هستیم.

مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق با اشاره به میزان تقاضای بالای مصرف برق در روز گذشته گفت: این عدد برای آخرین روز مردادماه بی‌سابقه است.

رجبی مشهدی با بیان اینکه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با افزایش مصرف برق مواجه خواهیم شد، از کلیه مشترکان بزرگ و خانگی درخواست کرد همکاری با صنعت برق را ادامه داده و به تامین برق پایدار برای تمام مشترکان کمک کنند.

سخنگوی صنعت برق ضمن تشکر از تمامی هموطنان به منظور مشارکت در طرح مدیریت مصرف برق از استان‌های چهارمحال بختیاری، گیلان، آذربایجان شرقی و هرمزگان که در مدیریت مصرف برق پیشرو بودند قدردانی کرد و از مشترکان پرمصرف درخواست کرد با کاهش مصرف برق خود نسبت به دوره مشابه سال گذشته، صنعت برق را در تامین برق پایدار همراهی و از دریافت پاداش تا پایان شهریور‌ماه بهره مند شوند.
https://jahannews.com/vdcgy797uak9tw4.rpra.html
jahannews.com/vdcgy797uak9tw4.rpra.html
برچسب ها: برق مصرف برق گرما
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *