دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

فرصت بارسلونا برای جذب ژائو فلیکس

سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب: 848335
به نظر می‌رسد مهاجم اتلتیکو مادرید به نیمکت بارسلونا نزدیک شده است.
فرصت بارسلونا برای جذب ژائو فلیکس
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، به نظر می‌رسد بارسلونا فرصت واقعی برای جذب مهاجم 50 میلیون یورویی لالیگا را پیدا کرده است. این تیم تابستان امسال به دنبال فرصتی برای جذب ژائو فلیکس بود. براساس گزارش اسپورت،  اتلتیکو مادرید آماده است تا این بازیکن را به صورت قرضی با بند خرید به بارسلونا بدهد.

این نشریه اشاره می‌کند که هر گونه معامله برای این بازیکن پرتغالی احتمالاً در آخرین مرحله بازار نقل و انتقالات انجام خواهد شد چرا که اتلتیکو همچنان به یافتن راه‌هایی برای خروج فلیکس از تیم است.

این احتمال وجود دارد فلیکس برای رفتن به بارسلونا دستمزد بالایی را طلب کند. بر کسی پوشیده نیست که فلیکس در بارسا خواهان دارد. ژاوی نیاز شدیدی به کسی دارد که بتواند گل‌های این فصل را تضمین کند و به نظر می‌رسد این بازیکن پرتغالی واقعا می‌تواند این کار را انجام دهد. با توجه به زمان باقی مانده نقل و انتقالات به نظر می‌رسد فلیکس بهترین گزینه برای بارساست.
https://jahannews.com/vdcipvavwt1a5p2.cbct.html
jahannews.com/vdcipvavwt1a5p2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *