يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
اعلام سیدبندی لیگ قهرمانان؛

جدال پرسپولیس با نیمار و بنزما منتفی شد

دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب: 848077
کنفدراسیون فوتبال آسیا سیدبندی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.
جدال پرسپولیس با نیمار و بنزما منتفی شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا سیدبندی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2023-2024 را اعلام کرد تا 4 نماینده کشورمان سید خود را بدانند.

قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2023/24 در مقر AFC در کوالالامپور در 24 آگوست 2023 (۲ شهریورماه) ساعت 4 بعد از ظهر برگزار شود. در این قرعه کشی که به 10 گروه چهار تیمی تقسیم می شوند، تیم هایی از منطقه غرب در گروه های A تا E قرار می گیرند در حالی که شرکت کنندگان در منطقه شرق مکان های خود را در گروه های F تا J پیدا می کنند.

*سیدبندی منطقه غرب در لیگ قهرمانان آسیا 2023 به شرح زیر است:

منطقه غرب
سید 1: الاتحاد (عربستان)، پرسپولیس (ایران)، السد (قطر)، پاختاکور (ازبکستان)، الهلال (عربستان)
سید 2: سپاهان (ایران)، الدحیل (قطر)، اف سی نسف قارشی (ازبکستان)، الفیحا (عربستان)، نساجی مازندران (ایران)
سید 3: الفیصلی (عربستان)، استقلال(تاجیکستان)، نیروی هوایی (عراق)، بمبئی سیتی(هند) و آخال(ترکمنستان)
سید 4: العین (امارات)، ( برنده بازی پلی آف النصر عربستان سعودی یا شباب الاهلی (امارات)،(برنده پلی آف تراکتور/ شارجه امارات)، (برنده العربی (قطر) / اجمک (ازبکستان)،(برنده پلی آف الوکره قطر/بوبهار ازبکستان)

در این سیدبندی پرسپولیس در سید اول در کنار الاتحاد و الهلال قرار دارد در نتیجه شاگردان گل محمدی در قرعه کشی مرحله گروهی با تیم نیمار و بنزما رقیب نمی شوند. احتمال رقابت پرسپولیس با النصر با رونالدو که در سید چهارم قرار دارد وجود دارد.

احتمال رویارویی سپاهان و نساجی با الهلال و الاتحاد وجود دارد. تراکتور در صورت صعود به مرحله گروهی با یاران رونالدو رقیب نمی شود ولی احتمال دارد با نیمار یا بنزما رقابت کند.
https://jahannews.com/vdcbzwbwzrhbagp.uiur.html
jahannews.com/vdcbzwbwzrhbagp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *