دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

وزیر صمت: واردات خودرو به تدریج و متناسب با تقاضا توسعه پیدا می‌کند

دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب: 848072
وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد واردات خودرو گفت: براساس تحلیل‌های کارشناسی در گام اول تعدادی خودرو وارد خواهد شد و به تدریج متناسب با عرضه و تقاضا توسعه پیدا خواهد کرد.
پاسخ وزیر صمت درباره میزان واردات خودرو
به گزارش جهان نيوز، عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت در گفت‌وگو با فارس با اشاره به روند واردات خودرو گفت: به اندازه‌ای خودرو وارد خواهد شد که بازار به تثبیت یا تعادل برسد البته در این مسیر براساس قانون عمل خواهیم کرد.

وی افزود: به عنوان مثال نمی‌شود گفت 100 هزار خودرو کم است یا خیر، براساس تحلیل‌های کارشناسی در گام اول تعدادی خودرو وارد خواهد شد و به تدریج متناسب با عرضه و تقاضا توسعه پیدا خواهد کرد.

پیش از این آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور در اجرای اصل 123 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون الحاق موادی به قانون ساماندهی صنعت خودرو» را که در جلسه علنی 28 خرداد 1402 مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 14 تیر 1402 به تأیید شورای نگهبان رسیده بود را برای اجرا به وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت کشور ابلاغ کرد.

به موجب این قانون به منظور تنظیم بازار خودرو، واردات خودروهای کارکرده مجاز است.
https://jahannews.com/vdcgu797xak9tz4.rpra.html
jahannews.com/vdcgu797xak9tz4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *