سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - 11 Jun 2024
 
۰

قاتل غافلگیر شد!

جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۳۵
کد مطلب: 847680
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری قاتل شهروند 25 ساله توسط کارآگاهان پلیس در یکی از روستاهای شهرستان دلگان خبر داد.
قاتل غافلگیر شد!
به گزارش جهان نيوز به نقل از رکنا، سردار دوستعلی جلیلیان بیان کرد: در پی اعلام خبری در 8 تیر ماه سال جاری به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر تیراندازی منجر به قتل فردی 23 ساله در یکی از محله های شهرستان دلگان، سریعا بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.
 
 سردار جلیلیان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس سرانجام با تلاش های شبانه روزی و نیز با کار دقیق پلیسی، قاتل را شناسایی و در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش در یکی از روستاهای شهرستان دلگان دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی استان با اشاره به اعتراف متهم به بزه ارتکابی با انگیزه اختلافات ملکی در بازجویی های به عمل آمده، از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه موارد ضد امنیتی مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.
https://jahannews.com/vdcaa0naw49nyi1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaa0naw49nyi1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *