يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

اعلام زمان آغاز اردوهای تیم ملی و ارزیابی لیگ برتر از زبان شمسایی

پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب: 847663
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: من همیشه گفته‌ام که لیگ ایران خوب و غیر قابل پیش‌بینی است.
ارزیابی شمسایی از وضعیت لیگ برتر
به گزارش جهان نيوز، وحید شمسایی در گفت‌وگو با فارس، درمورد حضورش در بازی‌های لیگ و بازی گیتی‌پسند و صنایع پشتیبانی هرمزگان اظهار داشت: در ابتدا تشکر ویژه از مردم خوب اصفهان و دیگر شهرهای ایران دارم که هرجا حضور پیدا می‌‌‌‌کنم من را مورد لطف و محبت خود قرار می‌‌‌دهند و امیدوارم بتوانم قدردان محبت‌‌های آنان باشم.

وی گفت: از شروع لیگ قرار بود که تمام بازی‌های لیگ برتر را از نزدیک رصد کنم. همانطور که قبلاً گفتم ارزیابی ما از لیگ برای 3 پروسه و دیدن همه بازیکنان جوان و با تجربه‌‌ که همگی در این 3 هفته از شروع لیگ خوب بودند و ماحصل اینکار گرفتن بازیکن در پست‌‌‌های مختلف تیم ملی است و این بار هم هم جهت دیدن بازیکنان ملی‌‌پوش و جوان به اصفهان آمدم و شرایط همه خدارا شکر خوب بود و انشالله بتوانیم تیم ملی شایسته‌ای را داشته باشیم.

سرمربی تیم‌ملی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه ارزیابی شما از 3 هفته ابتدایی لیگ چیست، افزود: من همیشه‌گفته‌ام که لیگ ایران خوب و غیرقابل پیش‌بینی است و در این 3 هفته تیم‌های مس و گیتی پسند شرایط خوبی نسبت به سایر تیم‌ها داشتند. سن ایچ بعد از هفته اول به لیگ برگشت. برای کراپ نگرانم؛ این تیم هم کادر فنی و بازیکنان و هم مدیران خوبی دارد که قطعاً در هفته‌‌‌های پیش‌رو حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. در مجموع مشخص است تیم‌‌‌ها به کدام سمت می‌‌‌‌‌‌روند. موضوع مهمی که وجود دارد بازیکنان جوان در کنار با تجربه‌ها به خوبی ظاهر شدند و هفته به هفته هم کامل‌تر می‌شوند.

شمسایی در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه آیا این موضوع صحت دارد که شما اسامی نهایی تیم اعزامی به برزیل را به فدراسیون اعلام کرده‌اید و نام دو ملی‌پوش سابق یعنی حمید احمدی و محمدرضا سنگ سفیدی در آن لیست وجود دارد، تصریح کرد: یک لیست کوچک با تعداد 25 نفر به فدراسیون اعلام کردیم. ما باید تمام جوانب را درنظر بگیریم و در نهایت زمانی که اردو از 15 تا 19 شهریور برگزار می‌شود از این تعداد، 14 نفر اصلی انتخاب می‌‌‌شوند؛ البته من فکر می‌‌‌کنم با نبود حسین طیبی، مسلم اولاد قباد، سعید احمدعباسی که در اسپانیا حضور دارند و از طرفی وضعیت نامشخص سالار آقاپور باید منتظر هفته‌های آینده باشیم تا وضعیت بازیکنان مشخص شود.

وی افزود: ما لیگ را رصد می‌‌کنیم و قطعاً بازیکنانی که در پست‌های خالی در تیم ملی نیاز داریم را به اردو دعوت می‌‌کنیم. در حال حاضر دو مهره کلیدی و چپ پا یعنی حمزه کدخدایی و مسلم اولاد قباد را در اختیار نداریم؛ ضمن اینکه علیرضا جوان هم به خاطر مشکل خدمت سربازی غایب است و عملاً 3 بازیکن خود را در اختیار نداریم و ما باید نسبت به تغییرات پست هر بازیکن، بازیکنان خود را انتخاب کنیم و شاکله تیم را با تعدادی از بازیکنان جوان در کنار با تجربه‌ها حفظ کنیم. اهداف ما از حضور در برزیل و بازی با تیم‌های پاراگوئه، برزیل، کلمبیا بلند مدت است و به دنبال شناخت نقاط قوت و ضعف خود در تیم ملی هستیم.
https://jahannews.com/vdcb0zbwfrhba0p.uiur.html
jahannews.com/vdcb0zbwfrhba0p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *