شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۶

نقش آفرینان در اغتشاشات جایی در رسانه ندارند

پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب: 847632
رئیس رسانه ملی گفت: در صدا و سیما جایی برای چهره‌هایی که در اغتشاشات اخیر نقش‌آفرینی جدی داشتند وجود ندارد.
نقش آفرینان در اغتشاشات جایی در رسانه ندارند
به گزارش جهان نيوز، پیمان جبلی، رئیس رسانه ملی در گفتگو با خبرگزاری دانشجو٬ درباره خطوط قرمز صدا و سیما برای حضور افراد نقش آفرین در اغتشاشات سال گذشته اظهارکرد: در فتنه و اغتشاشات سال گذشته برخی چهره ها با سوءاستفاده از شهرت و محبوبیت خود به این اتفاقات دامن زدند و با جریان براندازی همراهی کردند. بعضی از این چهره ها همچنان اصرار دارند که مواضع شان را حفظ کنند.

وی افزود: طبیعی است که ما به عنوان رسانه هیچ مسئولیتی و مشارکتی در اینکه با این چهره ها تعامل داشته باشیم برای خودمان احساس نمی کنیم چون مسئولیت بین چهره ها و رسانه متقابل است.

جبلی گفت: گروه بزرگی از هنرمندان، بازیگران و چهره ها یا تحت فشار یا به خاطر هیجانات شاید همراهی مختصری با جریان براندازی داشتند اما بعدا موضع خود را اصلاح کرده و یا حداقل عدم اصرار بر مواضع قبلی خود داشتند؛ با این گروه مشکلی برای همکاری نداریم.
https://jahannews.com/vdchxqn6i23nk-d.tft2.html
jahannews.com/vdchxqn6i23nk-d.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
حزب اللهی
Iran, Islamic Republic of
این که عده ای الان! و بعد از آرام شدن اوضاع و عدم موفقیت براندازان، حداقل!!!! اصراری به مواضع قبلی خود ندارند!! دلیل بر این نیست که دست از مواضعشون برداشتند! بلکه فعلا ترجیح دادند سکوت کنند! همین عده اگر اوضاع را مناسب و آب را گل آلود ببینند همان آدمای قبلی هستند جناب جبلی! در ثانی! در این که بعضی افرادی که دعوت فرمودید شامل این حداقل! اصرار نداشتن بر مواضع قبلی شان باشند، تردید های بزرگ وجود دارد! بسیار بزرگ.
جواد
Iran, Islamic Republic of
اقای جبلی خدا پشتو پناهتان باشد که سیمارا مطهر کردین این وطن فروشها خیلی نمک حرام هستن
United Arab Emirates
باسلام جناب جبلی علیرغم اینکه با بعضی از سلبریتی ها آمخالفم آیاصداوسیمابرای ففط یک قشر خاص است؟فردوسی پور که مسئله دا ر بودودراغتشاشات نقش مهمی در دانشگاه شریف داشت شمامیخواستید به او آنتن بدهید چی شده که الان نسبت به بقیه سلبریتی ها مواضعتون تغییر کرد ه گویا شماخط مشی مشخصی ندارید وچیز دیگری در سینه وافکار شماهست که خداباخبر است
بی نام
Iran, Islamic Republic of
آقای جبلی ما نمی خوایم ادم های نمک نشناس رو دوباره ببینیم که دارن بیت المال رو هاپولی میکنن.
خواهشا حذفشون کنید
محمدی
Iran, Islamic Republic of
.کسانیکه در اغتشاشات طرف نظام نایستادند که هیچ حتی بیطرف هم نبودند و سمت فتنه گران ، وطن فروشان ، خائنین به ملت و نظام و سمت دشمنان ایستادند اینها چون نان به نرخ روز خور هستند وقتی فتنه را در حال شکست دیدند کم کم مواضعشان را تغییر دادند اگر زور فتنه گران بیشتر بود حتما سمت انها ادامه میدادند