دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

۸ فوتبالیست از ۱۰ بازیکن پردرآمد دنیا در عربستان! +عکس

چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب: 847573
لیست 10 فوتبالیست پردرآمد دنیا با ریخت و پاش عجیب سعودی ها و انتقال نیمار به عربستان بروزرسانی شد.
۸ فوتبالیست از ۱۰ بازیکن پردرآمد دنیا در عربستان!
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، با انتقال نیمار جونیور ستاره برزیلی پاری سن ژرمن به الهلال لیست پردرآمدترین فوتبالیست های دنیا به روزرسانی شده و کاپیتان برزیل با دستمزد نجومی در عربستان به رده سوم دنیا صعود کرد.

کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی با انتقال به النصر همچنان با درآمد سالیانه 200 میلیون یورو پردرآمدترین فوتبالیست تاریخ به شمار می‌آید.

کریم بنزما ستاره سابق رئال مادرید و دارنده توپ طلای بهترین بازیکن دنیا در سال 2022 هم با انتقال به الاتحاد با دستمزد سالیانه 200 میلیون یورو با آپشن ها در رده دوم قرار دارد.

نیمار جونیور با دستمزد سالیانه 100 میلیون یورو در الهلال در کنار انگولو کانته ستاره سابق چلسی در الاتحاد عربستان در رده سوم پردرآمدترین ها ایستاد.

امباپه ستاره پاریس با دستمزد سالیانه 70 میلیون یورویی در رده پنجم قرار گرفت. لیونل مسی با دستمزد سالیانه 45 میلیون یورویی در اینتر میامی آمریکا در رده ششم ایستاد.

سادیو مانه در النصر، هندرسون در الاتفاق، ریاض محرز در الاهلی و کولیبالی در الهلال به ترتیب در رده های هفتم تا دهم پردرآمدترین فوتبالیست های دنیا قرار گرفتند.

ریخت و پاش‌های عجیب سعودی‌ها زمینه ساز تغییرات گسترده در فهرست پردرآمدترین بازیکنان جهان شده است.

https://jahannews.com/vdcbzzbwfrhbasp.uiur.html
jahannews.com/vdcbzzbwfrhbasp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *