شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

راه‌اندازی چتر اینترنت در ۳۰ نقطه مرز خسروی

چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب: 847516
مدیرعامل مخابرات منطقه استان کرمانشاه از راه‌اندازی چتر اینترنت در ۳۰ نقطه مرز خسروی خبر داد.
راه‌اندازی چتر اینترنت در ۳۰ نقطه مرز خسروی
به گزارش جهان نيوز، حمیدرضا امیری مدیرعامل مخابرات منطقه استان کرمانشاه در گفتگو با مهر با اشاره به تقویت ظرفیت ضریب نفوذ اینترنت در تمامی محورها در مرز خسروی، اظهار کرد: تمامی اداراتی که نیاز به تأمین ارتباطات از جمله فیبر نوری و اینترنت داشته‌اند توسط شرکت مخابرات استان تأمین شده است.

وی با اشاره به حمایت استانداری و صداوسیما در استان کرمانشاه از گیت‌های گذرنامه، افزود: علاوه بر این پخش زنده برنامه‌های اربعین در مسیر مرز خسروی نیز توسط این اداره پوشش داده خواهد شد.

مدیرعامل مخابرات منطقه استان کرمانشاه تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات انجام شده راه‌اندازی چتر وای فای در ۳۰ نقطه در مرز مرز خسروی برای زوار در ایام اربعین است.

امیری با بیان اینکه ارسال پیامک برای زائرانی که در ایام اربعین به استان کرمانشاه وارد می‌شوند، خاطر نشان کرد: مشترکان همراه اول در هنگام ورود خود به استان کرمانشاه یک پیامک از سوی سامانه امداد زائران دریافت خواهند کرد که در این سامانه با کمک سازمان تبلیغات اسلامی در استان کرمانشاه نیازهای زوار از جمله آدرس مواکب و اسکان‌ها اطلاع رسانی می‌شود.

وی در پایان بیان کرد: علاوه بر برپایی ایستگاه‌های ثابت مخابراتی در نقطه مرزی ۱۷ ایستگاه پرتال نیز در این مسیر مستقر شده است.
 
https://jahannews.com/vdcizyavqt1a5w2.cbct.html
jahannews.com/vdcizyavqt1a5w2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *