دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

چرا کمیته انضباطی در مورد بیرانوند رای صادر نکرد؟

سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب: 847401
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تاکنون درمورد دروازه‌بان پرسپولیس حکمی صادر نکرده است.
چرا کمیته انضباطی درمورد بیرانوند رای صادر نکرد؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هفته گذشته پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک، علیرضا بیرانوند رابه دلیل نقض ماده 71 مقررات انضباطی و به جهت ادای پاره ای از توضیحات نسبت به مصاحبه‌ پس از بازی‌اش به این کمیته دعوت کرد.

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس نیز که در پایان بازی با آلومینیوم به دلیل شرایط ورزشگاه آزادی و بدون تماشاگر بودن این مسابقه، انتقاداتی را به مهدی تاج، رئیس فدراسیون وارد کرده بود، یکشنبه در جلسه کمیته انضباطی شرکت و در زمان خروج از جلسه نیز اعلام کرد به مسئولان این کمیته توضیح داده است که منظورش از این صحبت‌ها دفاع از حق هواداران پرسپولیس بوده است.

روز گذشته احکام انضباطی مربوط به دیدارهای هفته اول لیگ برتر صادر شد اما برخلاف مهران موسوی، سید مجتبی حسینی(بازیکن و سرمربی آلومینیوم) مهدی رحمتی(سرمربی نساجی) و منصور باقری(بازیکن پیکان) خبری از جریمه مالی یا محرومیت تعلیقی بیرانوند در اعلام این خبر نبود.

طبق پیگیری‌های خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اعضای کمیته انضباطی در جلسه اخیر به بیرانوند تذکر داده‌اند که صحبت‌هایش تنش زا بوده اما از آنجاییکه این اظهارات علیه داور مطرح نشده بود، هنوز تصمیم خاصی هم درموردش گرفته‌اند. 

بیرانوند در زمان خروج از این جلسه درمورد لزوم با تماشاگر برگزار شدن دیدار پرسپولیس و ذوب آهن در هفته سوم لیگ برتر به دلیل مراسم اهدای سوپرجام اعلام کرد در این مورد با منصور قنبرزاده، نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال نیز تماس گرفته است. البته این حرف در فضای مجازی بازتاب داشته و برخی مدعی هستند دروازه‌بان تیم ملی برای جلوگیری از محرومیت خود با قنبرزاده صحبت کرده. با این وجود یکی از اعضای کمیته انضباطی این موضوع را رد کرده و مدعی شد: این کمیته مستقل است و به هیچ احدی اجازه نمی‌دهیم در کار قضایی دخالت کند.

ظاهرا در این مورد نیز کمیته انضباطی پس از شنیدن توضیحات بیرانوند، هنوز پرونده خاصی برای او تشکیل نداده است زیرا برخلاف سایر نفراتی که در این هفته با برخورد این کمیته مواجه شدند، این دروازه‌بان درمورد عملکرد داوری که خط قرمز کمیته انضباطی است، صحبتی را مطرح نکرده و هر دعوتی به این کمیته نیز دلالت بر انجام تخلف ندارد.
https://jahannews.com/vdcbgzbw8rhbaap.uiur.html
jahannews.com/vdcbgzbw8rhbaap.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عرفان
Iran, Islamic Republic of
رای صادر نشد چون قرار نیست