يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

آخر هفته‌ای گرم در انتظار پایتخت‌نشینان

دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب: 847218
مطابق پیش‌بینی‌های اداره کل هواشناسی استان تهران، از امروز تا سه‌شنبه روند کاهش تدریجی دما و در روزهای پایانی هفته افزایش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
آخر هفته‌ای گرم در انتظار پایتخت‌نشینان
به گزارش جهان نيوز به نقل از اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان طی 5 روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری و در ساعات بعدازظهر و شب همراه با افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

امروز در بعضی نواحی غربی و ارتفاعات استان گاهی وزش باد شدید، در مناطق مستعد احتمال خیزش موقت گردوخاک و کاهش نسبی کیفیت هوا و در ساعات عصر در ارتفاعات افزایش ابر مورد انتظار است؛ همچنین از امروز تا سه‌شنبه روند کاهش تدریجی دما و در روزهای پایانی هفته افزایش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

گفتنی است تهران در گرم‌ترین ساعات امروز دمای 35 درجه و در خنک‌ترین ساعات دمای 25 درجه سانتی‌گراد را تجربه خواهد کرد و آبعلی و فیروزکوه به ترتیب با بیشینه دمای 25 و 26 درجه و کمینه دمای 13 و 9 درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین نقاط استان هستند.

لازم به ذکر است امروز دمای هوا در نقاطی از استان تهران مانند پاکدشت، پیشوا، قرچک و ورامین تا سقف 38 درجه سانتی‌گراد افزایش پیدا خواهد کرد؛ همچنین روز گذشته شهریار با بیشینه دمای 37 درجه سانتی‌گراد گرمترین نقطه استان بوده است. 
 
https://jahannews.com/vdchzqn6623nkid.tft2.html
jahannews.com/vdchzqn6623nkid.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *