يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱
۱۰

آبِ پاکی معاون سیما/ آیا گلزار و رشیدپور به تلویزیون بر می‌گردند؟

شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۴
کد مطلب: 846924
محسن برمهانی در پاسخ به سؤالی درباره ماجرای بازگشت چهره‌هایی همچون محمدرضا گلزار و رضا رشیدپور واکنش نشان داد و توضیحاتی ارائه کرد.
آیا گلزار و رشیدپور به تلویزیون بر می‌گردند؟
به گزارش جهان نيوز، محسن برمهانی معاون سیما در آیین تجلیل از خبرنگاران به سؤال تسنیم درباره تکلیف ساخت سریال «حضرت موسی(ع)» و بازگشت برخی از چهره‌ها به تلویزیون که در هفته قبل به حواشی فضای‌مجازی تبدیل شده بود پاسخ داد. 

او در پاسخ به سؤالی درباره بازگشت سلبریتی‌هایی همچون محمدرضا گلزار و رضا رشیدپور که خبرهایی در فضای‌مجازی دست به دست شد و موجی از بازتاب‌ها را به همراه داشت، تأکید کرد: ما تعارف نداریم در چند ماه اخیر جامعه درگیر جنگ شناختی شد و از این جهت دچار آسیب‌هایی شدیم. از این رو، برخی چهره‌ها هم دچار آسیب شدند. 

وی افزود: جامعه انقلابی و توده مردم که نگرانی دارند بدانند که صداوسیما خلاف مصلحت‌های کشور حرکت نمی‌کند. کسی که خیانت کرده باشد را قرار نیست وارد فضای صداوسیما کنیم. چون صداوسیما سکویی است که مردم به آن اطمینان دارند.

برمهانی همچنین درباره شروع فیلمبرداری سریال «حضرت موسی(ع)» گفت: سریال‌های الف ویژه و فاخر مختصات خاص خودشان را دارند؛ طبیعتاً پیش‌تولید آنها هم همچون سریال‌های معمولی نیست. الان روزانه چند صد نفر از نیروی انسانی کاربلد و مجرب در کارگاه‌های مربوط به این سریال کار می‌کنند تا مقدمات کار برای شروع فیلمبرداری آغاز شود. ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان بزرگی است و برای ساخت این سریال با حساسیت پیش می‌رود. حاتمی‌کیا از تکنولوژی‌جدید امتحان پس‌داده‌ای تولید این سریال را بهره می‌برد و طبیعی است اقتضائات خاص خودش را دارد؛ روندِ سریال به خوبی پیش می‌رود تا ان‌شاءالله به زودی شاهد کلید خوردن این سریال باشیم. 

معاون سیما در پاسخ به سؤالی درباره سند تحول و برخی از شایعاتی که در فضای‌مجازی منتشر می‌ شود صداوسیما به دنبال بیننده حداکثری نیست، خاطرنشان کرد: ما بر مبنای این سند تحول در سازمان حرکت می کنیم و قدم برمی‌داریم. چون این سند تحول به ما می‌گوید که به همه مردم ایران نگاه کنیم. حتماً مخاطب عام مدنظر بوده و طبیعی است وقتی ما برای عموم مردم ایران برنامه‌سازی می‌کنیم، باید بدانیم که در طی سال‌های گذشته در حوزه نمایشی و غیر نمایشی بخشی از دغدغه‌های آنها نادیده گرفته شده است. به هر حال ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که سلایق مختلف در آن زندگی می‌کنند، از این رو برنامه‌ساز و یا سریال‌ساز باید دغدغه‌های مردم را در اثری که می‌سازد، منعکس کند و در تولید محتوا همه جامعه را مدنظر قرار بدهد.
https://jahannews.com/vdcauinay49nyo1.k5k4.html
jahannews.com/vdcauinay49nyo1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ان شاء الله که روی حرفتون ثابت قدم باشید
Thailand
امشب که تلویزیون تبلیغ شرکت ازکی رو کرد!؟
Iran, Islamic Republic of
واقعا باعث تاسفه!!!
Iran, Islamic Republic of
جلب مشتری به هرقیمتی پسندیده نیست. این سلبریتی ها در بزنگاههای حساس خود را نشان دادن
Iran, Islamic Republic of
تلویزیون باید از سلبریتی ها عبور کند و ارزش های فرهنگی و اجتماعی و اسلامی را در نظر بگیرد
Iran, Islamic Republic of
فارس نیوز که یقه ای برای بازگشت این سلبریتی ها چاک میده
Iran, Islamic Republic of
پس سردار ازمون برای چی دعوت کردید ؟
Marya
Iran, Islamic Republic of
امثال اینا خودشون با همه کاردارن ! حتی کسایی که هیچ ربطی با این ها ندارند !؟!!؟ !تمام مدت تمام ملت رو سرکارمیذارن و از هر موقعیتی و وضعیتی می کنند چطوری مردم با اینا کاری نداشته باشند !!.
Iran, Islamic Republic of
دقیقا فتنه ها فرصت خوبی هستن برای شناخت مرد و نامرد، خادم و خائن
کسانی که در زمان فتنه که خیال می کنن قراره ورق برگرده لگد میزنن به جمهوری اسلامی و کشور و ارزش‌ها و در آتش فتنه می‌دمند و باعث به طمع افتادن دشمن و شهید شدن جوانان انقلابی میشن باطن خودشون و بی صلاحیتی شون رو نشون میدن
کدوم وجدانی میگه که وقتی آب‌ها از آسیاب افتاد و ورق برنگشت دوباره اونها به کار گرفته بشن؟!!
Iran, Islamic Republic of
به هرحال عقد آريايي و كيشوندي خرج دارد و گاهي هم بايد رنگ عوض كرد