دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

پیش‌بینی انجام ۲ هزار پرواز در اربعین ۱۴۰۲

پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب: 846650
وزیر راه و شهرسازی از برنامه‌ریزی برای انجام ۲۰۰۰ پرواز در ایام اربعین ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: در ناوگان اتوبوسرانی برای خدمات‌رسانی حدود ۷۰۰۰ اتوبوس به زائران برنامه‌ریزی شده است.
پیش‌بینی انجام ۲ هزار پرواز در اربعین ۱۴۰۲
به گزارش جهان نيوز، مهرداد بذرپاش با اعلام این‌که اعزام زائران اربعین 1402 از 2 هفته آینده آغاز می‌شود، اظهار کرد: با  آنکه عملیات انتقال مسافران و زائران اربعین با فصل گرم سال مصادف شده، اما هم سطوح کیفیت خدمات و هم کمیت سفرهای اربعین رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است.

وی با بیان این‌که در ناوگان اتوبوسرانی برای خدمات‌رسانی حدود 7000 اتوبوس به زائران برنامه‌ریزی شده است، افزود: زیرساخت‌های مناسبی در  4 پایانه مرزی اربعین (مهران، شلمچه، چذابه و خسروی)‌ نسبت به سال گذشته تدارک دیده شده که بخشی از آنها شامل نوسازی تجهیزات، تعبیه وسایل سرمایشی و آماده سازی پارکینگ‌هاست.

وی با یادآوری این‌که در پایانه برکت مهران یکی از بزرگترین پارکینگ‌های خودروی عمومی آسفالت انجام شده است، گفت:‌ در بخش حمل‌ونقل هوایی برای انجام حدود 2000 پرواز در فاصله 25 روز تدارک دیده شده که این تعداد پرواز قابلیت افزایش دارد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که برای سفرهای اربعین برای سفری ایمن و مناسب برنامه‌ریزی شده است، اضافه کرد: در بخش ریلی نیز حدود 600  هزار بلیت رفت و برگشت امکان سنجی شده است که زائران را به مقصد خرمشهر، اهواز، آبادان منتقل می‌کند. همچنین یک ریل‌باس از خرمشهر به صورت رایگان تا مرز شلمچه برای زائران در نظر گرفته شده است‌.
https://jahannews.com/vdcgn397zak9t34.rpra.html
jahannews.com/vdcgn397zak9t34.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *