دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

سارق زورگیر از بانوان دزفول اعدام شد

يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب: 846097
سارق مسلحی که دارای سوابق متعدد کیفری بود و از بانوان شهرستان دزفول با سلاح سرد اقدام به زورگیری و سرقت می‌نمود به اتهام محاربه و افساد فی الارض صبح امروز اعدام شد.
سارق زورگیر از بانوان دزفول اعدام شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، علی دهقانی رئیس کل دادگستری خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سارق مسلحی که دارای سوابق متعدد کیفری بود و از بانوان شهرستان دزفول با سلاح سرد اقدام به زورگیری و سرق می‌نمود به اتهام محاربه و افساد فی الارض صبح امروز اعدام شد.

وی افزود: این فرد به اتهام ارتکاب سرقت‌های متعدد از بانوان در اماکن مختلف شهرستان از جمله آرایشگاه‌، باشگاه و دارالقرآن با سلاح سرد از قبیل چاقو و قمه پس از کار دقیق اطلاعاتی توسط دستگاه های انتظامی شناسایی و دستگیر شد.

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: این متهم پس از طی مراحل رسیدگی باتوجه به تعداد بالای شاکیان پرونده و همچنین ایجاد رعب و وحشت و احساس ناامنی عمومی سال گذشته به اعدام محکوم شده بود.

وی ادامه داد: ارتکاب محاربه و افساد فی‌الارض این متهم از طریق سرقت‌ بر اساس مستندات و سایر شواهد و قرائن موجود در پرونده توسط دادگاه انقلاب اسلامی دزفول محرز شناخته و به اعدام محکوم شد.

وی تاکید کرد: پس از سیر مراحل قانونی و با تایید رأی صادره در دیوان عالی کشور این حکم صبح امروز در زندان دزفول به اجرا درآمد.

دهقانی ادامه داد: محکوم علیه علاوه بر سرقت های متعدد دارای سوابق متعدد کیفری در قاچاق مواد مخدر، سرقت و نگهداری سلاح غیرمجاز نیز بوده است.

وی با تاکید بر ضرورت اجرای صریح و به‌موقع احکام قضایی افزود: اجرای قاطع احکام قضایی به ویژه در خصوص سارقان مسلح، سوداگران مرگ، مفسدان و تبهکاران، که موجبات رعب و وحشت عمومی را در جامعه ایجاد می‌کنند بدون اغماض در دستور کار قرار دارد.
https://jahannews.com/vdcb90bwzrhbagp.uiur.html
jahannews.com/vdcb90bwzrhbagp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Denmark
این امنیت سازه