دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

۳۱اُمین هفته تظاهرات سراسری علیه نتانیاهو

شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۵
کد مطلب: 846008
ده‌ها هزار نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی روز شنبه برای سی و یکمین هفته متوالی تظاهرات گسترده‌ای را علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی برگزار کردند.
۳۱اُمین هفته تظاهرات سراسری علیه نتانیاهو
به گزارش جهان نيوز، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که ده‌ها هزار نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی روز شنبه برای سی و یکمین هفته متوالی تظاهرات گسترده‌ای را علیه طرح تغییرات قضایی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی برگزار کردند.

در یکی از پلاکاردهای تظاهرات امشب، پلاکارد بزرگی با عبارت "100 درصد دروغ می‌گه" (اشاره به نتانیاهو) حمل می‌شده است. 

 


 
 تظاهرات‌ها علیه تغییرات قضایی مد نظر نتانیاهو که به موجب آن، اختیارات دیوان عالی قضایی برای نظارت بر تصمیمات دولت را کاهش می‌دهد، از 31 هفته پیش تاکنون، همچنان ادامه دارد.

فیلم

فیلم

در همین راستا، دادگاه عالی رژیم صهیونیستی، پنجشنبه پیش، به پنج ساعت رایزنی بدون تصمیم‌گیری در دادخواست‌های ارائه شده  در خصوص لغو قانون عدم امکان برکناری نخست وزیر که یکی از بندهای «اصلاحات قضایی» جنجالی نتانیاهو است، پایان داد. 

مخالفان تغییرات قضایی در رژیم صهیونیستی می‌گویند که تصویب «اصلاحات قضایی» نتانیاهو به منزله «کودتای قضایی» و حمایت از نتانیاهو است که در چند پرونده متهم است. 

اعتراضات جامعه صهیونیستی به تغییرات قضایی به ارتش و افسران ذخیره این رژیم نیز رسیده و تاکنون هزاران نظامی ارتش صهیونیست، خدمت خود در نظام را به حالت تعلیق درآورده‌اند. علاوه بر آن، اخیرا، بیش از ۶۰ افسر شعبه اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی دولت نتانیاهو اعلام کردند که حاضر به ادامه خدمت نیستند.
https://jahannews.com/vdcdz90jjyt0oz6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdz90jjyt0oz6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *