يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
۲

بازیکنان عراقی جایگزین ایرانی‌های گرانقیمت

جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب: 845866
این روزها شاهد حضور گسترده بازیکنان عراقی در لیگ برتر فوتبال ایران هستیم.
بازیکنان عراقی جایگزین ایرانی‌های گرانقیمت
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس،  این روزها شاهد حضور گسترده بازیکنان عراقی در فوتبال کشورمان هستیم. بازیکنانی که در گذشته نیز عملکرد خوبی از خود برجا گذاشته اند.
صفاهادی فصل گذشته در تراکتور بازی‌های خوبی انجام داد و امسال هم شاهد حضور منتظر محمد در ترکیب استقلال و علا عباس در ترکیب نساجی خواهیم بود. علاوه بر آن صنعت نفت آبادان هم سه بازیکن عراقی جذب کرده و خلاصه جمع عراقی‌ها در لیگ برتر فوتبال ایران حسابی جمع است.

فوتبال عراق استعدادهای زیادی دارد که معمولاً در سنین جوانی شکوفا می‌شوند. همین منتظر محمد که استقلالی شده کاپیتان تیم ملی امید عراق است و بازی‌های بسیار خوبی را در این تیم انجام داد. قبل از او صفا هادی هم نشان داده بود یک استعداد خوب است. با توجه به افزایش بی‌رویه قیمت بازیکنان ایرانی باید گفت بازار بازیکنان عراقی در لیگ برتر فوتبال ایران داغ شده و پیش‌بینی می‌شود این روند ادامه داشته باشد.

اینکه با بازیکنان عراقی قرارداد ریالی بسته می‌شود یا نه، جزء ابهاماتی است که وجود دارد اما به هر حال قانون می‌گوید باید با بازیکنان خارجی قرارداد ریالی بسته شود و عراقی‌ها هم جزو بازیکنان خارجی محسوب می‌شوند.

اگر چهره‌هایی مثل علا عباس و منتظر محمد در لیگ برتر ایران بدرخشند مسلماً راه برای بقیه بازیکنان عراقی هم باز خواهد شد چون جذب آنها برای باشگاه‌های لیگ برتری نسبت به بازیکنان داخلی مقرون به صرفه‌تر است و البته برای خود بازیکنان عراقی هم فرصت خوبی است تا استعدادهای خود را نشان بدهند و از لیگ برتر ایران به تیم‌های پولدار قطری و عربستانی بپیوندند.
https://jahannews.com/vdcepn8vpjh8evi.b9bj.html
jahannews.com/vdcepn8vpjh8evi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
عراقی ها و سوری ها و یمنی ها و افاغنه را جایگزین ایرانی ها می کنید؟؟؟؟!!!!
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
چی میگی عموجان.
بازیکنی مثل اسدی با ..... میلیارد تومان دوساله با سپاهان قرارداد بسته.
باید بازیکن با کیفیت خارجی بیاوریم تا انحصار بازیکنان بی کیفیت ایرانی را بشکنیم.