يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

رهبری‌فر نصف پول قراردادش را برای گل و شیرینی می‌داد!

چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب: 845714
بهروز رهبری‌فر مدافع اسبق پرسپولیس بار دیگر با مصاحبه‌ای طوفانی نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت.
بازیکنی که نصف قراردادش را شیرینی داد!
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، رهبری فر که در زمان فوتبالش بازیکنی خوب و در عین حال پرحاشیه بود، در مصاحبه‌ای به علی پروین، یحیی گل محمدی، علیرضا منصوریان و... کنایه زد.

او در ماجرای استقلالی شدن مهدی هاشمی نسب بار دیگر به طور غیر مستقیم به پروین کنایه زد و در جای دیگر هم گفت من مثل گل محمدی و منصوریان راه و رسم مربی شدن را بلد نبودم.

جالب اینجاست که رهبری فرد در زمان بازیگری هم مدام با علی پروین دچار مشکل می‌شد و بعد از هر قهر و آشتی با گل و شیرینی برای عذرخواهی از استادش راهی محل تمرینات پرسپولیس می‌شد. یکی از دوستان بهروز در این مورد می‌گفت: باور کنید رهبری فر نصف پول قراردادش را فقط بابت خرید گل و شیرینی صرف می‌کرد تا آنها را برای عذرخواهی تقدیم علی پروین کند. شاید اگر او در آن زمان جلوی زبانش را می‌گرفت و آنقدر هزینه نمی‌کرد، الان در تهران چند آپارتمان داشت اما واقعیت قضیه آن است که بخش زیادی از پول قرارداد بهروز صرف خرید گل و شیرینی می‌شد!

رهبری فرد در مورد قهرمانی پرسپولیس هم صحبت‌هایی را انجام داد که اصلاً به مذاق هواداران این تیم خوش نیامد. او گفته بود پرسپولیس هزینه‌های زیادی کرد و به همین دلیل قهرمان شد در حالی که آمار نشان می‌دهد حداقل سه تیم لیگ برتری بیشتر از پرسپولیس هزینه کرده بودند.
https://jahannews.com/vdcgqn97tak9tu4.rpra.html
jahannews.com/vdcgqn97tak9tu4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *