يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۲

خطیر: اجازه نمی‌دهم دیگر استقلال از آسیا حذف شود

دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب: 845531
سرپرست باشگاه استقلال گفت: تا زمانی که هستم اجازه نمی دهم دیگر استقلال از آسیا حذف شود.
اجازه نمی‌دهم حذف استقلال از آسیا تکرار شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، علی خطیر پس از جلسه با رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که داریم، مراوداتمان با فدراسیون فوتبال تقریبا روتین و روزانه است. روزانه بالغ بر 20 نامه شاید بیشتر و کمتر، با فدراسیون مکاتبات اداری داریم. مساله‌ای که باعث شد امروز با تاج در جلسه شرکت کنم، بخشی به خاطر جلسه دیروز بود که من به خاطر مشغولیت کاری مجبور به حضور در جلسه دیگری بودم. از او عذرخواهی کردم.

*تا زمانی که هستم دیگر استقلال از آسیا حذف نمی‌شود
وی افزود: امروز در مورد بحث حرفه‌ای سازی صحبت کردیم. ان‌شاالله موضوع مجوز حرفه‌ای در باشگاه استقلال را با برنامه مدون تری برای سال بعد با کارگروه ویژه‌ای که تشکیل می‌شود، به صورت ویژه و جدی دنبال می‌کنیم تا اتفاق امسال و حذف استقلال در سال‌های بعد تکرار و باعث آزردگی هواداران نشود. می‌توانم قول بدهم حداقل تا زمانیکه من هستم اجازه نمی‌دهم این اتفاق بیفتد.

*تاج قول داد حمایت‌های لازم از ما را داشته باشد
سرپرست باشگاه استقلال تصریح کرد: مساله دیگری که با تاج مطرح کردم، بحث بدهکاری‌هایی بود که از قبل بابت تبلیغات دور زمین وجود داشت. اختلافاتی بین باشگاه استقلال، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ وجود داشت که منجر به بسته شدن موقت پنجره نقل و انتقالاتی استقلال در زمان دیگری شد. این پرونده در کمیته  استیناف در حال بررسی می‌شود. تاج در جایگاه پدر فوتبال است و همیشه نگاه حمایتی را نسبت به دو باشگاه بزرگ استقلال و پرسپولیس داشته، قول داد حمایت‌های لازم را از ما داشته باشد.

*دستیار اسپانیایی امروز و فردا به تهران می‌رسد
وی در مورد بحث دستیاران خارجی نکونام در استقلال، گفت: سسما به عنوان بدنساز اسپانیایی بلیتش آماده شده، فکر کنم در مسیر است و امروز و فردا به تهران می‌رسد تا خیلی زود به تیم اضافه شود. در کنار او هم یک پزشک به مجموعه اضافه می‌شود. او اسپانیایی است و به همراه سسما اضافه می‌شود. باشگاه استقلال از نظر فضای اقتصادی و مشکلاتی که همه می‌دانیم شرایط خوبی نداشته، آرام آرام با کمک جواد نکونام کار را پیش می‌بریم. باید از او تشکر کنم که دقیقا شرایط باشگاه را کامل در نظر دارد و کمک می‌‌کند. ان‌شاءالله با کمک هم آرام آرام بتوانیم مشکلاتی که گریبانگیر استقلال بوده را مرتفع کنیم و فصل خوبی را برای هواداران رقم بزنیم.

*لازم باشد با نکونام در جلسه با تاج شرکت می‌کنیم
خطیر در مورد غیبت نکونام در جلسه امروز با تاج، عنوان کرد: با نکونام حدود 2 هفته قبل در جلسه‌ای با تاج در فدراسیون فوتبال حاضر شدیم. مسائل و مشکلات استقلال و برنامه هایی که داریم و مواردی که فدراسیون فوتبال می‌تواند به ما کمک کند را به تاج گفتیم. جلسه بسیار خوبی بود. امروز قرار نبود نکونام حضور داشته باشد. البته به او گفتم اگر وقت دارد بیاید که درگیر مسائل تیمی بود. اگر لازم باشد در فرصت مناسب با نکونام در جلسه با تاج شرکت می‌کنیم. باید شهادت بدهم تاج حداقل از زمانیکه من وارد باشگاه استقلال شدم هر زمانی کمک خواستیم، همچنان نگاه پدرانه را داشته است. من در فدراسیون هم با او کار کرده‌ام و می‌دیدم نگاه حمایتی به باشگاه‌های بزرگ دارد. می‌توانم شهادت بدهم این نگاه به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس همچنان وجود دارد.

*مذاکرات با بازیکنان خارجی ادامه دارد
سرپرست باشگاه استقلال در خصوص نگرانی هواداران استقلال پیرامون مسائل نقل و انتقالاتی، گفت: ان‌شاءالله موضوعات نقل و انتقالاتی حل می‌شوند. مذاکرات با بازیکنان خارجی ادامه دارد و وقتی به نتیجه برسیم آن‌ها به تیم اضافه می‌شوند.
https://jahannews.com/vdcdsk0jfyt0ok6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdsk0jfyt0ok6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با این تیمی که شما بستی استقلال دهم لیگ هم نمیشود که بخوای نگران حذف شدن از آسیا باشی
Iran, Islamic Republic of
نمیدیم