دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

سردار فدوی: تحکیم خانواده از اولویت‌های سپاه است

پنجشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۵
کد مطلب: 845184
تحکیم بنیان خانواده و تربیت فرزندان در تراز انقلاب اسلامی از اولویت‌های سپاه پاسداران است.
سردار فدوی: تحکیم خانواده از اولویت‌های سپاه است
به گزارش جهان نيوز به نقل از  خبرگزاری دانشجو، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران بعد از ظهر پنج شنبه در جریان سفر به استان مرکزی در نشستی با خانواده‌های پاسداران اظهار داشت: نهاد خانواده در سپاه پاسداران از اهمیت فراوانی برخوردار است، یکی از مهمترین سرمایه‌های ارزشمند سپاه خانواده است و تقویت معنویت این نهاد مقدس همواره مورد توجه سپاه است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: یکی از مهمترین عوامل موفقیت پاسداران در مأموریت‌ها وجود خانواده‌های ارزشی است چراکه هویت پاسداران در دل خانواده‌ها شکل می‌گیرد و امروز در گام دوم انقلاب خانواده‌های پاسداران یک رسالت مهم بر عهده دارند.

وی ادامه داد: تحکیم بنیان خانواده و تربیت فرزندان در تراز انقلاب اسلامی از اولویت‌های سپاه پاسداران است.

سردار فدوی اضافه کرد: یکی از عرصه‌های مهم دفاع از ارزش‌های اسلامی پاسداری از نهاد مقدس خانواده است و پاسداران علاوه بر اینکه باید خانواده‌های خود را تجلی و مظهر ایمان، تقوا و معنویت کنند لازم است در تقویت این نهاد مقدس در جامعه تلاش جهادی داشته باشند.

پروژه مسکن شهید سلیمانی اراک یک اقدام جهادی و انقلابی است

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه در سطح استان مرکزی به همت سپاه و بسیج اقدامات قابل توجه و امیدبخشی را شاهد هستیم و اقدام سپاه استان مرکزی که با مدیریت و هدایت سردار کریمی در بخش مسکن و پروژه شهید حاج قاسم سلیمانی انجام شده بسیار قابل تقدیر است و این اقدام در سطح استان‌ها بی سابقه است و نشان از یک کار جهادی دارد.
https://jahannews.com/vdch6mn6k23nkzd.tft2.html
jahannews.com/vdch6mn6k23nkzd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *