کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قالیباف در صحن مجلس:

یک عده می‌خواهند مجلس را به حاشیه ببرند/ برای ما حل مشکلات مردم یعنی گرانی‌ مرغ، بورس و … مهم است

2 مرداد 1402 ساعت 11:13

مجلس هیچوقت از وزیر کشور درخواستی مبنی بر تغییر معاون سیاسی وزارت کشور را نداشته است. آقای وحیدی از من خواست تا وساطت کنم یک هفته تا ۱۰ روز از نمایندگان مهلت بگیرم تا معاون سیاسی وزارت کشور را تغییر دهد.


به گزارش جهان نیوز، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۲ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، گفت: بخشنامه معاون سیاسی وزارت کشور خلاف قانون بوده و خود وزیر کشور قبل از پیگیری مجلس آن را تخلف تشخیص داد و اصلاح کرد و در نامه کتبی به مجلس اعلام کرد.

وی تاکید کرد: هیچ وقت مجلس از وزیر کشور نخواست یا فشار نیاورد معاون سیاسی اش تغییر کند، بلکه وزیر کشور از بنده خواست بین نمایندگان وساطت کرده و ۱۰ روز فرصت بگیرم تا وزیر معاون سیاسی خود را تغییر دهد. مردم بدانند مجلس خواستار تغییر معاون سیاسی وزیر نشده است، بلکه این خواسته وزیر از مجلس بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حال یک عده پیدا می‌شوند در تریبون ها هم قانون را تشخیص داده و هم ابلاغ می‌کنند و هم خلاف قانون حرف می‌زنند، آنها وظیفه ندارند موضوعی را که خلاف قانون است، در مجلس عزای حضرت اباعبدالله (ع) بگویند.

قالیباف با بیان اینکه مجلس طبق قانون مسیر خود را می‌رود و به حاشیه‌ها نمی‌پردازد، گفت: برای ما موضوع مردم و حل مشکلات مردم یعنی گرانی‌ها قیمت مرغ، بورس و … مهم است و آن را پیگیری می‌کنیم و موضوعات دیگر مثل وزارت کشور را نیز طبق روال قانونی پیش می‌ بریم.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: عده‌ای از بیرون مجلس می‌خواهند مجلس را به حاشیه برده و القا کنند ما دغدغه فردی داریم، در حالی که هرگز چنین چیزی نیست.


کد مطلب: 844834

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/844834/یک-عده-می-خواهند-مجلس-حاشیه-ببرند-حل-مشکلات-مردم-یعنی-گرانی-مرغ-بورس-مهم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com