دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

تظاهرات بی سابقه در تل‌آویو/ ۵۵۰ هزار نفر علیه کابینه نتانیاهو شعار سردادند +فیلم

يکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب: 844683
منابع خبری گزارش دادند، تل‌آویو شنبه شب شاهد بی‌سابقه‌ترین تظاهرات ظرف ۶ ماه گذشته بود بطوریکه ۵۵۰ هزار نفر در خیابان کابالان واقع در مرکز این شهر تجمع کردند و علیه کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی شعار سردادند.
تظاهرات بی‌سابقه در تل‌آویو علیه نتانیاهو
به گزارش جهان نيوز، ایرنا به نقل از تارنمای عرب ۴۸ نوشت: صدها هزار نفر شنبه شب در شهرهای مختلف فلسطین اشغالی از جمله قدس، تل آویو و حیفا علیه لایحه تغییرات قضایی کابینه نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

در قدس اشغالی دستکم ۸۵ هزار نفر در برابر کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) علیه لایحه تغییرات قضایی تجمع اعتراضی برگزار کردند.

بنابر گزارش‌ها، معترضان در مقابل کنست چادرهای تحصن را برپا کردند تا در روزهای آتی در مقابل کنست حضور مداوم داشته باشند.


بر اساس این گزارش، ۱۰۰ هزار نفر نیز در تل‌آویو و در خیابان کابالان واقع در مرکز این شهر تجمع کردند و علیه کابینه نتانیاهو شعار سردادند.

همچنین شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرده که خیابان کابالان تل ‌آویو شاهد بی‌سابقه‌ترین تظاهرات طی ۶ ماه گذشته است.

در همین رابطه سازمان دهندگان تظاهرات علیه تغییرات قضایی در فلسطین اشغالی اعلام کردند: حدود ۵۵۰ هزار نفر در تظاهرات امشب شرکت کردند.
 
شبکه المیادین به نقل از رسانه‌های صهیونیست گزارش داد، نتانیاهو در گفت ‌وگوهای غیرعلنی تهدید کرده یا تا روز یکشنبه با من مسائل را حل و فصل می‌کنید یا روند پیشبرد قانون ادامه پیدا خواهد کرد.

کابینه حاکم رژیم صهیونیستی قصد دارد تا پیش از شروع تعطیلات تابستانی کنست در پایان ماه جولای، لایحه تغییرات قضایی را تصویب کند.

تلاش کابینه حاکم بر رژیم صهیونیستی برای تسلط بر دستگاه قضایی این رژیم و مقاومت ائتلاف مخالفان در کنست، گسست سیاسی در این رژیم را تشدید کرده است.

روسای گروه‌های مخالف در رژیم صهیونیستی هدف لایحه تغییرات قضایی کابینه نتانیاهو را تضعیف دستگاه قضایی این رژیم و تلاش نتانیاهو برای جلوگیری از محاکمه خود به خاطر سه پرونده فساد مالی و رشوه خواری می‌دانند و معتقدند که این اقدامات کابینه، رژیم صهیونیستی را به سمت درگیری و جنگ داخلی و فروپاشی تدریجی سوق خواهد داد.
 
https://jahannews.com/vdcaaynae49nyi1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaaynae49nyi1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *