پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰
۵

سید حسن نصرالله: کشورهای اسلامی سفرای سوئد را اخراج کنند

جمعه ۳۰ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب: 844472
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان پنجشنبه شب در سخنانی در واکنش به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد خواستار اخراج سفرای این کشور از کشور‌های عربی و اسلامی شد.
سید حسن نصرالله: کشورهای اسلامی سفرای سوئد را اخراج کنند
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، سید حسن نصرالله گفت: ما متاسف و ناراحت هستیم از آنچه رخ داد، یک عمل زشت جدید و آن هتک حرمت قرآن ما بود.

وی افزود: هتک حرمت به قرآن همه مسلمانان را متاثر می‌کند و من از همه مسلمانان می‌خواهم که از دولت‌هایشان بخواهند که سفیران خود را از سوئد فرا بخوانند و سفرای سوئد را از کشور‌های عربی و اسلامی اخراج کنند.

دبیرکل حزب الله اضافه کرد، از همه خواهران و برادران می‌خواهم روز جمعه در نماز ظهر و جمعه، یک جمعه معمولی نباشند و مساجد و نمازخانه‌ها مملو از قرآن شوند و در مقابل مساجد تجمع شود.

نصرالله همچنین گفت: پیام تحصن روز جمعه ما در مقابل همه مساجد باید این باشد که از دولت‌ها بخواهیم سفیران خود را از سوئد خارج و سفیران سوئد را اخراج کنند.

وی افزود: فراخوان ویژه‌ای برای تحصن بعد از نماز جمعه دارم و از دولت لبنان می‌خواهیم در اعتراض به هتک حرمت مسلمانان، سفیر سوئد را از لبنان اخراج کند.

دبیرکل حزب الله اضافه کرد، روز جمعه در مقابل مساجد برای حمایت از قرآن کریم تجمع خواهیم کرد و جمعه شب نیز در مجالس با قرآن خواهیم بود. ما به همه دنیا می‌گوئیم این قرآن را با قلب و خون خود حفظ خواهیم کرد و این همه مسئولیت ما است و همه دنیا باید ببینند که وقتی مصحف ما مورد هتک حرمت قرار گرفت، چگونه آن را در آغوش می‌گیریم و می‌خوانیم.

پلیس سوئد روز گذشته در اقدامی تحریک آمیز بار دیگر مجوز آتش زدن قرآن در مقابل سفارت عراق در استکهلم برای همان فردی که پیش‌تر مرتکب این عمل شنیع شده بود را صادر کرد.

روز پنجشنبه «سلون مومیکا» بار دیگر در حرکتی موهن و اسلام ستیزانه، اقدام به پاره و لگد کردن این کتاب آسمانی و پرچم عراق در مقابل سفارت عراق در استکهلم کرد.
https://jahannews.com/vdcgut97xak9tt4.rpra.html
jahannews.com/vdcgut97xak9tt4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
موافقم. یاعلی
United States
کشورهای اسلامی هم منتظر نشسته‌اند ببینند شما چی می‌گید که انجامش بدن
United States
اول سعودی و امارات و کویت و بحرین و عمان....
اول لبنان اخراج کنه بعدشم سعودی در پایان هم ایران
مهدوی
Iran, Islamic Republic of
خدا میداند چه دسیسه ای در کار است که سر مردم را با این کارجنایت کارانه گرم کرده اند ؟ شاید می خواهند بلای جدیدی سر مردم مظلوم فلسطین بیاورندکه صدایش درنیاید ، خدایا ریشه ظالم را بکن .