شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

کره شمالی، آمریکا را به حمله هسته‌ای تهدید کرد

پنجشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۲
کد مطلب: 844451
کره شمالی در واکنش به استقرار زیردریایی هسته‌ای آمریکا در کره جنوبی، واشنگتن را به حمله هسته‌ای تهدید کرد.
کره شمالی، آمریکا را به حمله هسته‌ای تهدید کرد
به گزارش جهان نيوز، «کانگ سون-نم»، وزیر دفاع کره شمالی روز پنجشنبه به آمریکا هشدار داد حضور زیردریایی هسته‌ای این کشور در کره جنوبی زمینه را برای اینکه پیونگ‌یانگ تبعات هسته‌ای اقدام آمریکا را بررسی کند فراهم کرده است. 
 
رسانه‌های آمریکا روز سه‌شنبه از پهلوگیری نخستین زیردریایی هسته‌ای ایالات متحده در کره جنوبی برای اولین بار طی چهار دهه گذشته خبر دادند.
 
مطابق آن گزارش‌ها، این زیردریایی به نام «یو.اس.اس کنتاکی» در رویدادی نادر در «بوسان» توقف کرد. شبکه خبری ای‌بی‌سی گزارش داد از سال ۱۹۸۱ به این سو این نخستین بار است که زیردریایی مجهز به موشک‌های بالیستیک هسته‌ای وارد کره جنوبی شده است. 
 
وزیر دفاع کره شمالی در واکنش به این تحول، امروز پنجشنبه طی بیانیه‌ای به آمریکا هشدار داد: «به ارتش آمریکا این واقعیت را یادآوری می‌کنم که نمایان شدن فزاینده زیردریایی هسته‌ای و سایر تجهیزات راهبردی جزو شرایطی است که در قوانین کره شمالی درباره سیاست نیروهای هسته‌ای استفاده از سلاح‌های اتمی را مجاز می‌کند.»
https://jahannews.com/vdcdko0jfyt0oo6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdko0jfyt0oo6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
راست ميگه زيردريايي اتمي امريكا در سواحل كره شمالي چه غلطي مي كنه ؟؟؟
اين كار خودش به تنهايي تحريك كننده است !!