کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نیوشا ضیغمی: من وطن پرستم/ چرا باید از ایران بروم؟

24 تير 1402 ساعت 14:03

بازیگر فیلم اخراجی‌ها با اشاره به اینکه «من میهن پرستم و ایران را دوست دارم»، گفت: مگر می‌شود کسی کشورش را دوست نداشته باشد.


گروه فرهنگی جهان نیوز: نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون در یک لایو اینستاگرامی در پاسخ به سوال مخاطبی که گفته بود «چرا مهاجرت نمی‌کنی؟» اظهار داشت: مگر جای شما را تنگ کردم، ایران را دوست دارم. چرا باید از ایران بروم؟

وی در ادامه با بیان اینکه «تلاش کردم و به جایی رسیدم» تاکید کرد: برای من مهم است که اگر قرار است کاری در حوزه حرفه‌ای و تجاری من اتفاق بیافتد، ترجیح می‌دهم برای بچه‌های آینده سرزمین خودم باشد.

بازیگر فیلم های سینمایی پارک‌وی و اخراجی‌ها در بخش دیگری از صحبت هایش تاکید کرد: من میهن پرستم و ایران را دوست دارم. مگر می شود کسی کشورش را دوست نداشته باشد؟

ضیغمی پیش از این هم در پاسخ به سوالی درباره مهاجرت مهناز افشار گفته بود: «اعتقاد شخصی من این است که اینجا بوده‌ام، اینجا مانده ام و در اینجا خواهم ماند. با همه اتفاقات عجیب و غریبی که می افتد و هر روز هم درگیرش هستیم تریجح می‌دهم و دوست دارم اینجا باشم. من اینجا جوانی‌ام را گذاشتم و با تلاش به این جایگاه رسیده‌ام و ترجیح می‌دهم که همین جا بمانم».


کد مطلب: 843826

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/843826/نیوشا-ضیغمی-وطن-پرستم-چرا-باید-ایران-بروم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com